Branschkollpodden

Här lyssnar du på alla avsnitt av Branschkollpodden – en podd om tryck, produktmedia och förpackningar.

PODD: Tredje generationens produktmedia – Charlotte Ericson, vd och projektledare på Marc

Branschkollen #3: Framtidens tryckjobb finns i hemmet och Premiummedia

PODD: Helloprint mitt i Sverige-lansering – lokal produktion och hållbara produkter är framtiden

PODD: Håvard Grjotheim, Scandbook – Dagsformen och framtiden för grafiska branschen och den tryckta boken

PODD: Matteus Celinski på Canon om de stora möjligheterna i grafiska branschen

Branschkollpodden: Storyn om det nischade SaaS-bolaget – vår specialitet är webbshoppar med extremt många produkter

PODD: Torgny Johansson, IT Grafiska – ”Vi är ett tryckeri, inte en produktionsanläggning”

Branschkollen #2: Lidl köper pappersbruk, Wackes och Olsson & Co går samman, greenwashing finns överallt

Branschkollen #1: Kompetenskris, elkris, förvärv och branschens nya webbshoppar

Branschkollpodden: Vividyes vd Johanna Nissén Karlsson

Branschkollpodden: Torsten Jansson New Wave Group

PODD: KLS Pureprint om framtidens cirkulära trycksaker

Podd: Lennie Nylén på Original Tryckeri

Podd: År 1 för House of Regalo

PODD: E-handeln avgörande när TS Reklam gick från 2 till 45 miljoner i omsättning

Åtta.45 Tryckeri Tommy Jansson

PODD: Tommy Jansson, Åtta.45

profilkläder stanley/Stella

PODD: Johan Fredborg – Stanley/Stella har tripplat omsättningen i Norden på två år

Podd: Amanda Wyatt CEO of Brandon on how to build brands and keeping them uniform on a global scale

SEO-experten Jonathan Borteij

Sökmotors-optimering för dig som jobbar med fysisk kommunikation

PODD: Lars Lindberg, Heidelberg – ”Etikett och förpackning går extremt bra”