Logga in

Zetatrade söker Säljare

11 januari, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Vi letar efter dig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår marknad främst i Sverige, men även övriga Norden vilket innebär en hel del resor emellanåt. Du kommer att ansvara för att driva och utveckla försäljningen mot befintliga kunder, men också med ett stort fokus på nya. Våra kunder är bla tryckerier, tillverkande industrier och plastbearbetningsföretag. Du ansvarar för hela säljprocessen vilket innebär att du är självgående, strukturerad, målinriktad och vet att närvaro ute hos kund ger resultat. Vi har vårt kontor i Sollentuna – Häggvik där även dina blivande kreativa kollegor sitter.

Personlighet och kompetens

  • Du har erfarenhet av uppsökande försäljning gärna mot tillverkande industri, har du dessutom jobbat i branschen är det så klart meriterande.
  • Du är en energisk, ödmjuk person med stort sinne och intresse för affärer.
  • Du är självgående, driven, prestigelös och har en naturlig förmåga att skapa förtroende med både kunder och kollegor vilket ger långsiktiga relationer.
  • Du har B-körkort, hanterar både svenska och engelska väl i tal och skrift samt god IT-vana.
  • Du bor lämpligt med tanke på var kontoret ligger.

Vi erbjuder dig ett självständigt och varierande arbete i ett kreativt och väletablerat företag där vi har fokus på kvalitet i allt vi gör. Vi arbetar mot gemensamma mål och du kommer få stöttande och engagerade medarbetare. Du kommer att ha en central roll i en organisation som präglas av korta beslutsvägar och högt till tak. Vi har marknadsmässiga bra villkor med fast lön och möjlighet till bonus. Känner du igen dig i ovanstående beskrivning och tycker att detta låter som en spännande utmaning är du varmt välkommen med din ansökan.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Papper som lyfter varumärket – ”Att säga att det är för dyrt är inte okej”

I höstas började Dilip Jernsparv på Papyrus för att sprida budskapet om hur papper kan hjälpa företag att effektivare få fram sina budskap. Under konceptet Value in Paper har man ett stort utbud av specialpapper som i och med utvecklingen inom kommunikationsområdet blir allt mer aktuella att använda. (mer…)

De bygger Tetra Paks första digitalpress – produktanpassning, kundinteraktion och spårbarhet i fokus

Tetra Pak tar ett stort steg när de nu börjar utforska den digitala trycktekniken för sina dryckesförpackningar. (mer…)

Modegigant teamar upp med heta Sulapac – ska ersätta plastförpackningar

Nyligen skrev vi om Sulapacs nedbrytbara sugrör – nu inleder de ett samarbete med det globala mode- och skönhetsvarumärket Chanel. (mer…)

De blir Svenska Fotbollförbundets tryck- och logistikpartner inom merchandise, profil och evenemang

(Bild: Pressbild)

Promotionbolaget kommer vara en central samarbetspartner i att utveckla och marknadsföra fotbollsförbundets merchandise, profilprodukter och evenemangsprofilering. (mer…)

Europeiskt onlinetryckeri startar webbshop för produktmedia – ”trycksaken är den bästa annonsen”

Den digitala printerjätten har nosat på produktmedia ett tag, men nu kliver de in med bägge fötterna. 

Allt fler vill ta pauser från det digitala – hjälp människor att koppla av

Två av tre vill ha obligatoriska pauser från sina digitala enheter, samtidigt som 1 av 4 från millennie-generationen hellre hade tappat luktsinnet än varit tvungen att sluta använda sina teknikprylar. (mer…)

Rätt förpackning kan reducera klimatpåverkan med 99 procent

Att byta förpackningsmaterial från plast till papper kan reducera klimatpåverkan med upp till 99 procent – förpackningsdesigners kan spara mycket på miljön genom att välja rätt. (mer…)

Stora Enso ansluter till textilprojekt startat av H&M och Ikea

(Bild: Inter IKEA Systems)

Stora Enso ska bygga en demo-anläggning för förvandling av trä till textil.

Självlysande annons i DI Weekend – släck lampan och läs hela budskapet

(Bilder: Skärmdumpar från film Youtube)

I DI Weekend nyligen satsade Volkswagen extra på en annons med självlysande tryckfärg – även omslaget på tidningen använder den självlysande färgen. (mer…)