Skellefteå

Z-Profil söker Orderadministratör

Om jobbet

ORDERADMINISTRATÖR till Z-PROFIL

Är du en kommunikativ lagspelare som gillar att vara med där det händer? Har du erfarenhet av orderhantering och administration? Då är det kanske dig vi söker!

Z-profil är ett familjärt företag med ett öppet och lättsamt arbetsklimat. För oss är det viktigt att ge medarbetarna både frihet och ansvar på arbetet. Utöver ett utvecklande arbete och trevliga arbetskollegor erbjuder vi dig som anställd b.la förkortade arbetsdagar på fredagar, friskvårdsbidrag m.m. Vi fortsätter växa och letar nu efter dig som vill vara med på vår expansiva resa.

DINA ARBETSUPPGIFTER

I din roll som BackOffice administratör arbetar du främst med din Teamleader och stöttar vårt säljteam som är verksamma inom försäljning av profilkläder, exponeringsmaterial och övrig produktmedia.

Du strävar efter att hålla god ordning i våra digitala flöden, orderlägger till våra underleverantörer och säkerställer att förmedla relevant information som resulterar i korrekta produkter till slutkund.

I arbetet har du löpande kontakt med säljare på båda våra orter i Umeå och Skellefteå gällande restnoteringar, förseningar eller övriga förändringar inom orderprocessen. Du bevakar leveranser, rapporterar avvikelser och sköter eventuella reklamationer och returer.

Vi söker dig som har förmåga att prioritera och att ta snabba beslut under perioder med hög belastning.

Då vi är en familjär arbetsplats där alla hjälps åt när det behövs innebär tjänsten även att du kommer att vara delaktig i övrigt förekommande arbetsuppgifter för verksamheten.

DIN BAKGRUND/DINA EGENSKAPER

För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande och strukturerad. Din servicekänsla är hög och du uppskattar att jobba med många olika kontaktytor. Du är duktig på att skapa goda relationer och har lätt för att samarbeta med andra.

Då vi strävar efter att digitalisera och automatisera så många delar som möjligt av vår verksamhet söker vi dig med gedigen datorvana. Du har mycket goda erfarenheter av administrativa arbetsuppgifter och digitala system. Vidare har du ett effektivt arbetssätt som gör att du har god koll på arbetsflöden och orderprocesser.

Vi söker dig som:

· Arbetat i en serviceinriktad roll

· Har goda kunskaper om MS Office-paketet

· Uttrycker dig obehindrat i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

· Har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter på dator

· Har förståelse för orderflöden

· tidigare arbetat i CRM eller andra backofficesystem

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

OM ANSTÄLLNINGEN

Lön: Enligt avtal.

Lönetyp: Fast månadslön

ANSTÄLLNINGSVILLKOR

Heltid.

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Placeringsort: Skellefteå

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons