Falköping

Utskriften AB söker Projektledare inom reklam

Om tjänsten:

Ansvar för ordermottagning och produktion av klädtryck/brodyr/presentreklam.

Arbetet omfattar innesälj, originalarbete och produktion, såsom påvärmning av klädtryck och arbete vid brodyrmaskin. Andra arbetsuppgifter förekommer och anpassas efter lämplighet och intresse.

Om dig:

Vi söker en driftig, glad, flexibel och utåtriktad person. Noggrannhet, stresstålighet och förmågan att hålla många bollar i luften, är viktiga egenskaper för tjänsten. Datorvana från grafiska program och erfarenhet från branschen är meriterande. Du kommer ofta vara den person som våra kunder först möter, och därför läggs stor vikt vid personlig lämplighet.

Omfattning: Heltid på minst ett år med chans till förlängning

Tillträde: 15/8-2022 eller enl. överenskommelse.

Om oss:

Utskriften är ett litet företag i reklambranschen med 7 anställda. Vår huvudsakliga produktion omfattar bildekorer, skyltar, profilkläder och presentreklam. Våra kunder finns mest lokalt, men även över hela landet.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

Delårsrapport från Intellecta: Effekttryck är framtiden för tryck

– Intellecta effektiviserar sig till vinst

Intellectas senaste delårsrapport visar att koncernen minskar sin omsättning jämfört med samma kvartal förra året – samtidigt som rörelseresultatet ökar till 20,3 (15,0) MSEK.

– Vi har varit väldigt duktiga på att effektivisera och på att få ut mer av den befintliga personalen, säger Richard Ohlson, vd och koncernchef i en video-kommentar till rapporten.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Pappersprishöjningarna i England

PrintWeek frågade tryckerier i England om hur papperspriset på bestruket papper har förändrats de senaste 12 månaderna och

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Sprid trycksakens lovord på Twitter

Branschkoll föreslår twitter-taggen #powerofprint

Branschkoll – omvärldsbevakningstjänsten för den grafiska branschen – föreslår att alla som gillar trycksaker hjälper till att sprida dess styrkor på Twitter genom att använda taggen #powerofprint på twitter.

Kan vi sprida goda exempel på trycksaker som gjort skillnad – hjälpt marknadsförare och informatörer att nå ut bättre – så stärker vi trycksaken i den allt mer komplexa mixen av olika kanaler som finns tillgängliga för den som vill nå ut med ett budskap.

Gör så här:

Om du själv twittrar – och hittar något intressant case där trycksaken har använts på ett lyckat sätt – använd taggen #powerofprint. Retweeta gärna och lägg till taggen om den saknas.

Om du bara vill använda det här som en inspirationskälla – sök efter #powerofprint på twitter.com.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

V-TAB köper VTT Grafiska i Vimmerby

redaktionen@branschkoll.se
Annons