Logga in

Trycket i Dalarna söker Personal- & Försäljningsansvarig

20 maj, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Trycket i Dalarna AB är ett familjeförteag som specialiserat sig på företagsprofilering.

Vår affärsidé är att med passande profilprodukter hjälpa företag och föreningar att se bra ut, upplevas som professionella och bli ihågkomna.

I huset har vi både en egen produktion samt ett väl utvecklat kontaktnät av underleverantörer inom företagsprofilering.

Detta gör oss till så gott som komplett leverantör när du vill ”klä upp” ditt företag.

Vi firade förra året vårt 40-årjubileum vilket gör oss till ett av de äldre bolagen i Sverige inom branschen.

Vi expanderar och kommer att stärka organisationen med en Personal- och Försäljningsansvarig.

Vi söker dig som är en driftig, empatisk och utåtriktad relationsbyggare.

Du har tidigare erfarenhet av personalansvar, ett strukturerat arbetssätt och förmågan att bygga, implementera och följa upp rutiner.

Du är en god kommunikatör och behärskar Svenska språket i tal och skrift.

Du kommer att få uppgiften/privilegiet att fortsätta utveckla vårt Team.

Du kommer även att ha ansvar för vår försäljningsprocess som omfattar bl.a. Säljstyrning, Budget och Marknadsföring.

Du kommer att vara en viktig del i ledningsgruppen och vara delaktig i vårt framtida utvecklingsarbete.

Känner du igen dig i denna beskrivning så ser vi fram emot att få kontakt med dig.

Urval kommer att ske löpande tills vi hittar rätt person.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Två nya byråer: Arkitektbyrå knoppar av marknadsavdelning och blir kommunikationskonsult

Teamet på Hjördis – Tengboms nystartade kommunikationsbyrå. (Bild: Tengbom)

Två nya kommunikationsbyråer har nyligen skapats med koppling till arkitektbyråer. (mer…)

”Branschen är besatt av automatisering” – Grafkom tillbaka med Workflow Summit

Anna Oñate driver OctoBoost, Christian Weyer har startat Crispy Mountain och Kairit Parker från iOnPrint är alla djupt engagerade i att automatisera grafiska flöden. Du träffar dem på Workflow Summit.

Nätverket Grafkom är i höst tillbaka med succén Workflow Summit om arbetsflöden och automatisering. De tre första talarna är nu presenterade – de kommer från Tyskland och Estland – man satsar i år på att ytterligare förstärka det internationella perspektivet. (mer…)

Skatteverkets nya vägledning om moms på trycksaker

Skatteverkets vägledning om skattesatser på tryckta produkter har skrivits om på grund av ny lagstiftning och två nya ställningstaganden.

Förvärvar strategiskt: Heidelberg ska bygga en ”App Store” för tryckerier

Det tyska mjukvarubolaget Crispy Mountain – som utvecklar det helt nya affärssystemet Keyline för grafiska företag – har förvärvats av Heidelberg. (mer…)

Ytterligare 157 miljoner till Readly för att digitalisera tidskrifter

Readly har tagit in 157 miljoner kronor i kapital (mer…)

Intensifierar lobbyarbetet mot Postnord och Strålfors – ”kräver rättning i ledet”

Dagens Industri den 13 juni 2019.

Grafiska Företagen fortsätter tillsammans med Citymail och 21 Grams att kritiserar Postnord för att utnyttja sin dominerande ställning. (mer…)

Drupa gör storsatsning på 3D-print

80 seminarier och massor av inspiration inom 3D-print.

Nytt svenskt papper – av 100% returfiber

Ett nytt och helt returfiberbaserat papper i premiumkvalitet.

API sätter fart på Gelatos tillväxt – flera nya kunder uppkopplade

”Framtiden är individanpassade trycksaker som levereras vid behov med lokal produktion och leverans”. (mer…)