Logga in

Trycket i Dalarna söker Personal- & Försäljningsansvarig

20 maj, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Trycket i Dalarna AB är ett familjeförteag som specialiserat sig på företagsprofilering.

Vår affärsidé är att med passande profilprodukter hjälpa företag och föreningar att se bra ut, upplevas som professionella och bli ihågkomna.

I huset har vi både en egen produktion samt ett väl utvecklat kontaktnät av underleverantörer inom företagsprofilering.

Detta gör oss till så gott som komplett leverantör när du vill ”klä upp” ditt företag.

Vi firade förra året vårt 40-årjubileum vilket gör oss till ett av de äldre bolagen i Sverige inom branschen.

Vi expanderar och kommer att stärka organisationen med en Personal- och Försäljningsansvarig.

Vi söker dig som är en driftig, empatisk och utåtriktad relationsbyggare.

Du har tidigare erfarenhet av personalansvar, ett strukturerat arbetssätt och förmågan att bygga, implementera och följa upp rutiner.

Du är en god kommunikatör och behärskar Svenska språket i tal och skrift.

Du kommer att få uppgiften/privilegiet att fortsätta utveckla vårt Team.

Du kommer även att ha ansvar för vår försäljningsprocess som omfattar bl.a. Säljstyrning, Budget och Marknadsföring.

Du kommer att vara en viktig del i ledningsgruppen och vara delaktig i vårt framtida utvecklingsarbete.

Känner du igen dig i denna beskrivning så ser vi fram emot att få kontakt med dig.

Urval kommer att ske löpande tills vi hittar rätt person.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Skriv ut stora expo-produkter – ny 3D-utmanare kommer från Sverige

Nya möjligheter med stora 3D-utskrifter – nytt bolag en av Sveriges hetaste start-up.

Ny kampanj: Budskapet om papprets kraft och hållbarhet måste spridas brett

Vill visa kraften och hållbarheten i pappersburen information – ”kunderna ska inte känna några tvivel för att använda papper som kommunikationskanal” (mer…)

Följ konkurser och varsel i kommunikationsbranschen – Grafisk bransch hänger inte med övriga näringslivet

Branschkoll har idag nylanserat sidorna för konkurs- och varselstatistik i kommunikationsbranschen. Nya diagram uppdateras nu löpande så fort ny statistik kommer in från de olika källorna. Augustisiffrorna har precis landat.

Oatly fortsätter med sin skarpa fysiska kommunikation – nu också med produktmedia

I dagarna lanserade Oatly sin senaste kampanj ”spola mjölken” med stora inslag av fysisk kommunikation.

Bonnierförlagen anställer stjärnskott som ny vd

(Foto: Peter Jönsson)

Sara Börsvik tar i januari över som vd för Bonnierförlagen efter Håkan Rudels. (mer…)

Två nischade förpackningsbolag går samman – ny webbshop redan öppnad

Lennart Myrlöv och Peter Sandström från Grycksbo Box & Print tillsammans med Jakob Skarin från Jakebox. (Bild: Press)

Jakebox och Grycksbo Box & Print går samman i det nya bolaget Niceboxes. (mer…)

Konsumtionen av böcker ökar – förlagens försäljning sjunker

Konsumtionen av böcker ökar – under första halvåret 2019 med 5,1 procent – det är de digitala abonnemangstjänsterna som står för hela ökning.  (mer…)

Tryckeri byter ut offset mot två nya digitalpressar

Investerar stort i digitaltryck. (mer…)

Z-Profil tecknar globalt avtal med jättekund

Z-Profil ska framöver sköta hanteringen av Komatsu Forests arbetskläder och produktmedia. (mer…)