Trippel för Antalis – tre nya storformatssäljare på plats

Tre nya på Antalis

Antalis förstärker sin organisation genom att anställa ytterligare två säljare till sin avdelning för storformat och visuell kommunikation.

– Det är med stor glädje som vi hälsar Christer Sehlstedt och Jonas Lundström välkomna till Antalis när dom nu båda tar klivet över till oss. Både Christer och Jonas har tillträtt sina nya roller sedan början av augusti. De är, tillsammans med Andreas Andersson som började i mars, viktiga delar i Antalis satsning att växa ytterligare inom storformatsmarknaden, säger Jonas Palmgren på Antalis

Alla har lång erfarenhet inom ”viscom” och storformat, bland annat från Scandraft där alla tre har jobbat tidigare, och kommer förstärka Antalis position med sin kunskap och kontaktnät, skriver man i ett meddelande.

– Vårt mål är att bli en ännu bättre leverantör och partner till våra kunder och dessa båda rekryteringar ett viktigt steg i rätt riktning för vår strategi.

Annons

Posten lyckas med kombinationen tryck och tv

Ämnen i artikeln: ODRPosten
Ämnen i artikeln: ODRPosten
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Karta över de globala reklambyrånätverken

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Exklusivt livsstilsmagasin från Bonnier

Ämnen i artikeln: BonnierPower of print
Ämnen i artikeln: BonnierPower of print
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Ny lag kräver webbsurfarnas godkännande av cookies

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Elanders Fälth & Hässler skapar ny mötesplats på Bokmässan

Ämnen i artikeln: ElandersFälth & Hässler

I ett brett samarbete mellan flera olika aktörer skapas i år en ny kreativ mötesplats på Bokmässan. Molnet blir en idéverkstad där spännande samtal, föreläsningar och workshops ska inspirera till nya visioner och koncept i det ständigt föränderliga medielandskapet skriver Svenska Mässan i ett pressmeddelande.

För att inspirera till nytänkande skapas i år Molnet – ett forum på Bokmässan, 500 kvm stort. Molnet tar avstamp framförallt i den grafiska industrin och vänder sig till alla aktörer som är i behov av förnyelse, och som vill hitta nya samarbeten för att kunna växa och utvecklas. Intressanta och initierade samtal, föreläsningar, workshops, läshörnor, utställningar och café kommer att fungera som bränsle i denna kreativa process. Föreläsningarna är öppna för alla mässbesökare.
– Vi vill skapa ett kunskaps- och idéforum för Bokmässans aktörer och besökare och ser detta som en viktig långsiktig satsning, säger Anders Ekberg på Elanders Fälth & Hässler, en av flera samarbetspartner kring Molnet.

Molnet är ett samarbete mellan bl a Bokmässan, Elanders Fälth & Hässler och Designboost.

Ämnen i artikeln: ElandersFälth & Hässler
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Skönhetssajten Improveme blir magasin

Magasinet ska ges ut 4-12 gånger per år och första numret är planerat till hösten skriver Dagens Media.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Reklaminvesteringarna mot toppår

Reklaminvesteringarna går mot ett toppår och tv är största vinnaren när investeringarna rusar skriver Dagens Industri. Experter tror att den starka konjunkturen kommer att ta reklaminvesteringarna till nya toppnivåer under 2011. Även tryckt direktreklam ökar kraftigt.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Printworks i två nya avtal om kommunikations- produktion

Ämnen i artikeln: Printworks
Ämnen i artikeln: Printworks
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Finska pappersindustrin i strejk

Ämnen i artikeln: Papper
Ämnen i artikeln: Papper
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Kampen om returpapperet hårdnar

För en vecka sedan höjde insamlingsbolaget Pressretur ersättningen till de bolag som samlar in papper eftersom man vill motverka uppkomsten av andra insamlare. Och nu blossar det upp en debatt om vem som har rätt att samla in papperet. I slutändan blir resultatet högre priser på papper.

redaktionen@branschkoll.se
Annons