Trippel för Antalis – tre nya storformatssäljare på plats

Tre nya på Antalis

Antalis förstärker sin organisation genom att anställa ytterligare två säljare till sin avdelning för storformat och visuell kommunikation.

– Det är med stor glädje som vi hälsar Christer Sehlstedt och Jonas Lundström välkomna till Antalis när dom nu båda tar klivet över till oss. Både Christer och Jonas har tillträtt sina nya roller sedan början av augusti. De är, tillsammans med Andreas Andersson som började i mars, viktiga delar i Antalis satsning att växa ytterligare inom storformatsmarknaden, säger Jonas Palmgren på Antalis

Alla har lång erfarenhet inom ”viscom” och storformat, bland annat från Scandraft där alla tre har jobbat tidigare, och kommer förstärka Antalis position med sin kunskap och kontaktnät, skriver man i ett meddelande.

– Vårt mål är att bli en ännu bättre leverantör och partner till våra kunder och dessa båda rekryteringar ett viktigt steg i rätt riktning för vår strategi.

Annons

Göteborgsbyrån Cordovan anställer fem

Ämnen i artikeln: Cordovan
Ämnen i artikeln: Cordovan
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Vitt Grafiska knoppar av produktionsbyrå

Ämnen i artikeln: Vitt GrafiskaVitt Produktion
Ämnen i artikeln: Vitt GrafiskaVitt Produktion
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Komori i globalt försäljnings- och inkjetavtal med Konica Minolta

Ämnen i artikeln: InkjetKomoriKonica Minolta

Japanska offsetpresstillverkaren Komori har skrivit ett golbalt avtal där man får rätten att sälja Konica Minoltas bizhub PRESS-serie med modellen C8000 i centrum. Avtalet gäller Japan, USA, Europa and Kina. Komori kan sälja maskinerna både som Konica Minolta-maskiner men också under eget varumärke, som Komori-maskiner, i ett så kallat OEM-avtal.

Japanska offsetpresstillverkaren Komori har skrivit ett golbalt avtal där man får rätten att sälja Konica Minoltas bizhub PRESS-serie med modellen C8000 i centrum. Avtalet gäller Japan, USA, Europa and Kina.

Komori kan sälja maskinerna både som Konica Minolta-maskiner men också under eget varumärke, som Komori-maskiner, i ett så kallat OEM-avtal.

Ämnen i artikeln: InkjetKomoriKonica Minolta
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Ny miljömärkning för böcker och tidningar

Ämnen i artikeln: miljöMiljömärkning
Ämnen i artikeln: miljöMiljömärkning
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Italiens första Svanenmärkta tryckeri presenteras på svanen.se

Ämnen i artikeln: miljöMiljömärkningSvanen
Ämnen i artikeln: miljöMiljömärkningSvanen
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Dones grundare ny säljchef på Strålfors

Ämnen i artikeln: Strålfors
Ämnen i artikeln: Strålfors
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Intellectas varumärkesbyrå Rewir tappar vd och vvd

Ämnen i artikeln: IntellectaRewir

Jacob Fant, vd, och Bernhard Lüthi, vice vd, har på eget initiativ beslutat att lämna den strategiska varumärkesbyrån Rewir för att söka nya utmaningar utanför koncernen skriver företaget i ett pressmeddelande. Jacob Fant kvarstår som vd under rekryteringsprocessen.

Intellecta köpte Rewir 2006 och är ett dotterbolag med 70 anställda inom affärsområdet Consulting i Intellecta-koncernen. Både Jacob Fant och Bernhard Lüthi kommer att arbeta kvar tillsvidare.

Ämnen i artikeln: IntellectaRewir
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Bokklubbar har tappat 25 procent på fem år

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Så ska A-Com klara krisen

Ämnen i artikeln: A-Com
Ämnen i artikeln: A-Com
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Case: Individanpassad trycksak med hög ROI

Ämnen i artikeln: CasePower of print
Ämnen i artikeln: CasePower of print
redaktionen@branschkoll.se
Annons