Tre vanliga misstag vid cross-media-kampanjer

Det blir allt vanligare med trycksaker som har snabba och enkla kopplingar till webbsidor som är personligt anpassade till varje mottagare. Möjligheterna är stora att korta tiden från det att mottagaren får budskapet i sin hand till själva köpbeslutet eller annan aktivitet som vill uppnås. Kampanjerna är ofta kombinationer av trycksaker och e-postmeddelanden för att uppnå störst effekt.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

PRINT, PACK & ETIKETT
(Inkl. Promotion)

1.400 kr/månad

Läs allt på Branschkoll om tryckeri-, pack & etikett samt produktmedia.

promotion

Från:
298 kr/månad

Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

HP ökar farten på nya storformatarna

HP kommer med nya storformatsskrivare. Det är modellerna Designjet och Pagewide som nu uppgraderas.

redaktionen@branschkoll.se

Mimaki lanserar nya skrivare för print direkt på objekt

redaktionen@branschkoll.se

Startup bygger sin första förpackningsfabrik

redaktionen@branschkoll.se

Investmentbolag går in i plastlåde-branschen

redaktionen@branschkoll.se