Tre vanliga misstag vid cross-media-kampanjer
Det blir allt vanligare med trycksaker som har snabba och enkla kopplingar till webbsidor som är personligt anpassade till varje mottagare. Möjligheterna är stora att korta tiden från det att mottagaren får budskapet i sin hand till själva köpbeslutet eller annan aktivitet som vill uppnås. Kampanjerna är ofta kombinationer av trycksaker och e-postmeddelanden för att uppnå störst effekt.
Vill du fortsätta läsa?
Den här artikeln är en del av Branschkoll Print & Pack. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.
Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll
Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.
PRINT, PACK & ETIKETT
(Inkl. Promotion)
(Inkl. Promotion)
Från:
1167 kr/månad
Läs allt på Branschkoll om tryckeri-, pack & etikett samt produktmedia.
promotion
Ämnen i artikeln: cross media