Telia och Apoteket gjorde bästa DR-kampanj och trycksak

Förra veckan hölls Inhousegalan där inhousekampanjer och inhousebyråer prisas. Det mest prestigefyllda priset ”årets inhouseavdelning” gick till mobiloperatören Tre. Bästa DR-kampanj gick till Telia för ett säkert kort och till bästa trycksak korades Apotekets barnbok, skriver Dagens Media.

Åtta.45 investerar i ny plattform för digitaltryck – köper tre nya pressar

Åtta.45 investerar i flera inkjetpressar, en arkpress och ny mjukvara.

redaktionen@branschkoll.se

De köper Lenanders Grafiska

Stora förändringar i produktionen.

redaktionen@branschkoll.se

Startup bygger ny marknadsplats där företag kan byta till miljösmarta förpackningar

Ska bli länken som effektiviserar och automatiserar processen mellan förpackningsleverantörer och köpare. Målet är att hjälpa alla små och medelstora företag att byta till förpackningar som är bättre för miljön.

redaktionen@branschkoll.se

Industrigrupp förvärvar sin tredje etikett-aktör på kort tid – köper också in sig i Norge

Etikettmarknaden konsolideras ytterligare på den svenska marknaden.

redaktionen@branschkoll.se