Sverige

Taberg Media Group söker innesäljare till affärsområde – Profil

Vill du bli en viktig del av Taberg Media Group? 

Nu har du chansen att ta en tongivande plats i vårt team, som levererar bästa möjliga kampanjprodukter och tjänster inom produktmedia som förstärker våra kunders varumärken. Det är en bred och utvecklande roll där du till största delen arbetar som innesäljare. Du hanterar egna kunder samtidigt som du stöttar vår säljkår med idéförslag och offerter. Du hanterar order genom hela processen med korrektur, inköp och fakturering. 


Är du redo att jobba med följande: 

  • Kundkontakt, försäljning, bearbetning av både nya och befintliga kunder
  • Kundbesök
  • Idéskisser
  • Korrekturhantering
  • Offerering
  • Inköp och leveransbevakning 
  • Del av teamet som planerar marknadsföring inom profil


Vem är du?
Är du en säljare i branschen idag? Vill du att din expertis inom marknadsföring av profilkläder och profilprodukter gör dig till ett naturligt bollplank? Är du bra på att planera och arbeta strukturerat samtidigt som du har en kreativ och innovativ förmåga? Har du drivet, nyfikenheten och ambitionen som gör att du alltid håller dig uppdaterad och vill utvecklas? Trivs du i en miljö där du kan vara med att påverka och arbeta med stort eget ansvar? Är du en god lagspelare som gillar att jobba mot deadlines? 

Vi söker dig som har en hög affärsmässighet och vet vilken säljinsats som krävs för att nå framgång och som är bra på att vårda relationer.

Nödvändigheter

Branscherfarenhet inom profilmedia/produktmedia som säljare alternativt innesäljare.

Språk: Svenska och engelska.

Sök direkt!

Tjänsten är en 100% tillsvidaretjänst med start snarast under 2022 med placering på något av våra kontor i antingen Halmstad, Jönköping (Taberg) eller Stockholm (Bromma). Det viktigaste är inte placeringsorten utan att du är rätt person för tjänsten.

Skicka ditt CV tillsammans med ett personligt brev senast 2022-01-16 via e-post till carina.adolfsson@tabergmediagroup.se. 

Taberg Media Group är idag en av Sveriges största leverantörer av grafiska produkter och marknadsföringstjänster. I vår koncern ingår våra bolag med verksamheter i Malmö, Halmstad, Jönköping/Taberg, Göteborg, Växjö och Stockholm. Tillsammans erbjuder vi våra kunder fullservicelösningar inom allt vad gäller praktisk och taktisk kommunikation. Vi har egna tryckerier, egen avdelning för profilkläder/produkter, egen reklamproduktion, egna strategiska affärsutvecklare, egen webbproduktion och egna digitala plattformar. Bland annat. Nyfiken? Läs mer på tabergmediagroup.se

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

Rapport: Plast som bränns orsakar sex procent av Sveriges växthusgasutsläpp

Orkla har publicerat årets plastrapport.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Lätt att sortera rätt: Quorn inför standardiserad sorteringsmärkning

Quorn Foods inför den nordiska sorteringsmärkningen på alla sina dagligvaruförpackningar. När samma märkning finns både på förpackningen och på insamlingskärlet blir det lättare att sortera rätt, berättas det i en artikel på FTI:s sajt.

– Vi tyckte märkningen var bra, enkel och tydlig och bestämde oss för att använda den. Att samma symbol både finns på förpackningen och på återvinningsstationen tycker vi är en stor fördel och underlättar för konsumenten att sortera rätt. Hållbarhet och minskad klimatpåverkan är viktigt för oss och att underlätta och öka återvinningen av förpackningar är en del av vårt hållbarhetsarbete, säger Caroline Ullmark, Commercial Coordinator Nordics på Quorn Foods

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Ikea och Älmhults kommun planerar YH-utbildning av förpackningsingenjörer

Ansökan är inskickad och man hoppas på utbildningsstart hösten 2023.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Pulpac forsätter landa patent – över 50 pågående ansökningar

Pulpac torrformad fiber

Göteborgsbaserade Pulpac, som har utvecklat en metod för torrformad fiber fortsätter att lämna in patentansökningar. Så här långt har man 28 patentfamiljer och 85 beviljade nationella patent och över 50 pågående patentansökniningar.

– Det sker innovationer på Pulpac varje vecka vilket gör att vi snabbt utökar antalet patent. Glädjande är också att de företagg som vi blivit partners med bidrar till utvecklingen och till vår vision att ersätta engångsplastprodukter med produkter av torrformad fiber så snart som det bara går, säger Peter Ekwall, Chief Intellectual Property Officer på Pulpac i ett pressmeddelande.

Läs också: Utrullningen har börjat – Pulpac ska befria världen från plast

redaktionen@branschkoll.se
Annons