Landvetter

Skyltmax söker Customer Service Agent med nordiska språkkompetenser

Vill du jobba på ett snabbt växande e-handelsbolag där energin från medarbetarna märks av så fort du sätter foten i lokalen? Välkommen till Skyltmax! Vi befinner oss i en fantastisk tillväxtresa och söker nu en ny medarbetare till vårt Customer Service Team. Är du serviceinriktad, drivs av att hitta lösningar och har ett intresse för att skapa hållbara kundrelationer genom alla kanaler? Brinner du för att tillsammans med ett fantastiskt team leverera en förstklassig kundupplevelse för både B2B och B2C kunder?

Då är kanske detta något för dig!

Om Skyltmax

Vi är ett modernt e-handelsbolag som är certifierade enligt Great Place to Work och nyligen prisades vi som en av Sveriges fem bästa medelstora företag. Vi är en nytänkande skylttillverkare som har digitaliserat branschen sedan 2008 och vår drivkraft är att skapa enkla lösningar så att kunden får den bästa tänkbara upplevelsen. Enkelt, omtänksamt och ansvarsfullt. Hundra procent klimatkompenserat dessutom.

Om tjänsten

Som en del i vårt Customer Service Team kommer ditt arbete huvudsakligen bestå av att ta hand om alla våra inkommande leads via vår svenska, norska och danska marknad. Ditt uppdrag är att leverera en förstklassig kundupplevelse till både våra B2C och B2B kunder via alla våra kanaler så som, mail, telefon och chatt. Utöver det kommer du arbeta med orderhantering, räkna på offerter samt hjälpa våra kunder med enklare design- och bildhantering. Vi strävar ständigt efter att leverera en kundservice utöver det vanliga och du kommer att få alla verktyg du behöver för att göra våra kunder nöjda!

Du som person trivs i en organisation under ständig utveckling. Du är bekväm i att bemöta kunder via telefon, mail och chatt samt gillar kombinationen av att arbeta i ett team men också självständigt då du är van att ta eget ansvar. Du har en mycket god vana av att arbeta och kommunicera digitalt. Du har en naturlig fallenhet för att sätta dig in i kundens perspektiv och drivs av att hitta nya metoder för att nå ut till alla våra kunder och skapa långsiktiga relationer. Du har öga för detaljer, är prestigelös och samtidigt målinriktad. Du är lösningsfokuserad och motiveras av att tillsammans med ett team arbeta för att nå våra gemensamma mål. Du förstår vikten av en kundservice i världsklass och ser ett högt värde på att genuint och i alla lägen sätta kunden i fokus.

Vi vet att du har erfarenhet inom Customer Service eller någon annan typ av försäljningsyrke sedan tidigare. Att du kommunicerar obehindrat på antingen svenska, danska eller norska i såväl tal som skrift. Att du är bekväm med det engelska språket är också en fördel då vårt interna team-språk är engelska.

Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter och en miljö i nybyggda lokaler där vi ständigt utvecklas för att hitta det absolut bästa sättet för att skapa en kundupplevelse utöver det vanliga. Vårt Customer Service Team drivs av teamwork, vi lyckas och utvecklas som ett team!

Bra att veta

  • Start: Enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt
  • Plats: Bårhult, Landvetter
  • Omfattning: Heltid, (7.30-16.00)
  • Lön: Fast lön
Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons