Individanpassad kommunikation lyfts på Guldnyckeln
Den 22 mars arrangeras Guldnyckeln – tävling och seminarier för alla som jobbar med direktmarknadsföring. Tre välkända medie- och nöjespersoner kommer att leda både seminarierna och kvällens gala. Alex Schulman, Soran Ismail och Carin da Silva anlitats för uppdraget.
I ett pressmeddelande skriver Swedma att förutsättningarna för framgångsrik kommunikation ändras fortare än någonsin och att möjligheterna att nå sin målgrupp på individnivå blir alltmer raffinerade och träffsäkra.
– Hur fortsätter man den utvecklingen utan att det krockar med friheten att själv välja när man vill bli kontaktad? Det är ett av de viktiga perspektiv vi vill lyfta under Guldnyckeln, säger Eva-Lotta Laurin som är vd på Swedma.
Som tidigare år bjuder Guldnyckeln på ett spännande program med talare från hela världen och med olika bakgrund. Nytt för i år är att det blir fler och kortare pass. Seminariet leds av Soran Ismail tillsammans med Swedmas vd Eva-Lotta Laurin. I pauserna bjuds också på nyheter – förutom en rad utställare även en talkshow med Alex Schulman. Där får publiken träffa talarna från stora scenen och andra i oväntade och nytänkande samtal med varandra.
– Talkshowinslaget är vi särskilt glada över. Besökaren får nog räkna med ett och annat provocerande perspektiv, säger Eva-Lotta Laurin, SWEDMAs vd.