Riskkapitalbolag investerar i print-franchise – Nordiskt tryckeri med från start

Sven Rusticus vd för Happyprinting och Johan Van Mil vd för Peak Capital tar varandra i handen ackompanjerade av medarbetare från respektive företag.
Sven Rusticus vd för Happyprinting och Johan Van Mil vd för Peak Capital tar varandra i handen ackompanjerade av medarbetare från respektive företag.

Erbjuder tryckerier ett färdigt paket för e-handel av trycksaker och att bli en del av en global lösning för trycksaksköpare.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

print
(Inkl. Promotion)

1.400 kr/månad

Läs allt på Branschkoll om både tryckeri- och produktmediabranschen.

promotion

Från:
298 kr/månad

Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

Annons

Inriver tar in 83 miljoner i riskkapital

Inriver som utvecklar ett produktinformationsverktyg (PIM) är på väg mot en global expansion och därför tar man in kapital för att snabbt kunna växa, rapporterar bland annat Breakit.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Fakturabilaga och direktreklam omformas till tidningar

Det är energibolaget Fortum som i en process att göra sin kommunikation mer redaktionell omformar bland annat fakturabilagan Energihjälpen till en tidning. Contentbyrån Baluba Branded Content är byrån som fått uppdraget skriver Dagensmedia.se.

 

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Jätteaffär mellan finska tryckerier

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Lidl lanserar egen tidning

Contentbyrån Make Your Mark producerar Lidls tidning Käk som ska komma ut med fyra nummer per år och distribueras i butikerna, skriver Dagens Media.

redaktionen@branschkoll.se
Annons