QR-koden är död … igen

För snart två år sedan skrev jag en krönika om QR-kodens död – den är helt enkelt för ful för att överleva. Jag fick många, och ganska kraftiga, reaktioner. Det var helt fel analys tyckte många. Sedan dess har vi sett massor av QR-koder och olika sätt att använda dem samtidigt som nya alternativ växer fram.

Amerikanska Adage har skrivit om QR-koden på samma tema och berättar också om några nya alternativ. Det är läsvärt.

Produkterna som vann Promotional Gift Award 2021

Tävlingen Promotional Gift Award är nu avslutad, totalt kom det in 161 bidrag i sju olika kategorier och 46 stycken vann.

Du hittar eventuellt inspiration och alla vinnare här.

redaktionen@branschkoll.se

Torsten startar bryggeri

bryggeri öl
redaktionen@branschkoll.se

Ny branschaktör drar igång på Västkusten

redaktionen@branschkoll.se

Tufft år för ÅF i Stockholm

redaktionen@branschkoll.se