Q2: Rekordåterhämtning för reklaminvesteringarna

Madeleine Thor
vd på IRM.
Madeleine Thor vd på IRM. Pressbild

”Rusningen vi ser förvånar oss”. 11,7 miljarder kronor investerades i annonsering under andra kvartalet, en kraftig ökning jämfört även med 2019.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Promotion eller Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

PRINT, PACK & ETIKETT (Inkl. Promotion)
1.400 kr/månad Läs allt på Branschkoll om tryckeri-, pack & etikett samt produktmedia.
promotion
Från: 298 kr/månad Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

Nyheter på papper störtdyker enligt ny undersökning

redaktionen@branschkoll.se

Förpackningar med dolda koder – framtidens sopsortering testas i Köpenhamn

Man kallar det den heliga gralen 2.0 och det ska revolutionera hur vi sorterar förpackningar.

redaktionen@branschkoll.se

100 förslag för en hållbar livsmedelsindustri – mer återvinning och fler förpackningsfria alternativ diskuteras

redaktionen@branschkoll.se

Förpackningsstartup tar in 13 miljoner

redaktionen@branschkoll.se