Gå till innehållet

Nya utställare och fler förstagångsbesökare banar vägen för en framgångsrik mässa

Puls

Oktober och november dånar förbi, sen kommer december en hel månad tillägnad Lucia, röda dagar, julbord och så lite julgåvor såklart. Och sen är det åter dags för Nordic Profile Fair. Nytt inför mässan är bland annat ett nyhetstorg i mässhallen och en ”after fair”.

Den 15 januari är det ännu en gång dags att sätta Jönköping på kartan genom Nordic Profile Fair, Nordens största mässa för profilprodukter. Inför mässan så introduceras flera nyheter:

  • Ett nyhetstorg med plats för produktexponering kommer finnas i mittgången
  • Det kommer finnas ett Café inne i mässhallen
  • After Fair kommer hållas efter första mässdagen, ingen anmälan krävs.

Många nya bolag upptäcker mässan

– På Nordic Profile Fair i augusti så var 20 procent av besökarna förstagångsbesökare, berättar Roger Nilsson för Branschkoll Promotion.

Det här kombinerat med årets nyheter och ett bokningsläge som redan nu ser bra ut inför januari lägger grunden för vad som väntas bli en riktigt lyckad mässa.

– Bokningsläget för januarimässan ser väldigt bra ut, vi har redan ett 80-tal utställare som är bokade från både Norden och Europa. Vi har även många nya utställare vilket är roligt, säger Andreas Forsberg, försäljningsansvarig för Nordic Profile Fair.

Branschfesten äger rum på onsdagen. Anmäl dig till mässan här.

Mer i ämnet: Promotion

Senaste från Branschkoll