Stockholm

Noll33 söker Originalare – Backoffice

Noll33 är en textil leverantör med förädlingsservice för återförsäljare

Som är verksamma inom profil, idrott & arbetskläder. Genom vårt unika

Koncept befinner vi oss i en stadig expansion och söker:

ORIGINALARE / BACKOFFICE

Nu söker vi förstärkning till en av de roligaste positionerna på Noll33. Skapa och förse våra kunder med korrektur, håll dialog med kunden via mail & telefon kring order. separera original till printfärdiga filmer för produktion.

Du kommer arbeta i vårt team nära såväl lager, produktion & sälj. Minst 3 års erfarenhet från liknande position i samma bransch är ett krav för denna tjänst samt att vana & vilja att leverera service och samarbeta i team i högt tempo med ordning & struktur i fokus.

Minst 3 års erfarenhet från liknande tjänst med erfarenhet från tryckeri och dokumenterad erfarenhet av programvaror såsom Adobe-serien samt/eller Corel-serien.

Tjänsten är 75-100% med start omgående eller enligt ök, ansökan till Noll33

senast 2021-11-05, vi gör Löpande urval och intervjuer.

Maila din ansökan till ansokan@noll33.se med CV samt löneanspråk. Märk ansökan ”original21”

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

Sia vinner internationellt pris för sin merch-kampanj framtagen av Marc

Sias omåttligt populära ”Glassbåten” har vunnit priser för de produktmedia-baserade kampanjer bolaget gjorde i somras med hjälp av Marc.

Sia Glass har vunnit ett internationellt branschpris, alltså en glasspris! Närmare bestämt så har namnhärliga The International Ice Cream Consortium utsett bolagets kampanjSommarglassbåten till årets bästa marknadskampanj.

Kampanjen hade två beståndsdelar, dels så släppte man en ny smak på glassbåten i smaken Hallon & Vit Choklad, det här gjordes i kombination med en kollektion av merch som Göteborgsbaserade bolaget Marc och reklambyrån Welcome hjälpt Sia att ta fram. Där inte minst en lyxig badrock var en del av den lyckade kollektionen.

– Det är kul att något så unikt svenskt kan vinna fina priser ute i världen, det känns väldigt hedersamt och prestigefyllt, säger Dan Bengtsson på Sia i ett pressmeddelande.

Hör Charlotte Ericsson vd på Marc berätta mer om arbetet bakom kampanjen i Branschkollpodden:

redaktionen@branschkoll.se
Annons

PODD: Tredje generationens produktmedia – Charlotte Ericson, vd och projektledare på Marc

I det senaste avsnittet av Branschkollpodden pratar vi med Charlotte Ericson som tillsammans med sin bror Johan driver produktmediabyrån Marc i Göteborg. Man är den tredje generationen i bolaget som grundades på 30-talet.

Vi pratar bland annat om hur man utvecklar den nya tidens hållbara produkter och Charlotte berättar om många spännande och inspirerande uppdrag och hur man jobbar med dessa.

Lyssna nedan, på Spotify eller Apple Podcasts.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Ny matchmaking-site för småföretagare – ”som Tinder”

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Nu ska svenska hamnar uppdateras – för ett fossilfritt transportsystem

90 procent av Sveriges import/export passerar en hamn.

redaktionen@branschkoll.se
Annons
Annons
Annons
Annons