Neh ska fixa profilprodukter och eventlösningar till Sveriges Olympiska Kommitté

Neh har nyligen inlett ett samarbete med Sveriges Olympiska Kommitté, där Neh blir leverantör av event- och profilprodukter, samt gåvor och eventlösningar.

Efter OS i PyeongChang 2018 så inledde Sveriges Olympiska Kommitté (SOK) ett samarbete med en ny leverantör av kläder, UNIQLO. Detta samarbete öppnade för möjligheten att på ett bredare sätt tillgodose SOK och dess partners med ett brett sortiment av produkter för att kommunicera sitt engagemang inom den svenska olympiska rörelsen. För att möjliggöra detta och skapa en effektiv hantering av eventprodukter har Sveriges Olympiska Kommitté ingått ett samarbete med NeH, som ska tillgodose alla partners behov av event- och profilprodukter, skriver de i ett pressmeddelande.

– Neh har ett brett och historiskt långt engagemang i den svenska idrottsrörelsen och är i dag leverantör till de flesta stora idrottsförbunden. Att nu tillsammans med UNIQLO också få leverera till SOK är en stor ära och möjlighet för Neh, säger Peter Holm, vd på Neh.

Samarbetet sträcker sig över Vinter-OS i Peking 2022.

Åtta.45 investerar i ny plattform för digitaltryck – köper tre nya pressar

Åtta.45 investerar i flera inkjetpressar, en arkpress och ny mjukvara.

redaktionen@branschkoll.se

De köper Lenanders Grafiska

Stora förändringar i produktionen.

redaktionen@branschkoll.se

Startup bygger ny marknadsplats där företag kan byta till miljösmarta förpackningar

Ska bli länken som effektiviserar och automatiserar processen mellan förpackningsleverantörer och köpare. Målet är att hjälpa alla små och medelstora företag att byta till förpackningar som är bättre för miljön.

redaktionen@branschkoll.se

Industrigrupp förvärvar sin tredje etikett-aktör på kort tid – köper också in sig i Norge

Etikettmarknaden konsolideras ytterligare på den svenska marknaden.

redaktionen@branschkoll.se