Neh har lanserat webbshoppen för handbolls EM


Vill du fortsätta läsa?
Den här artiklen är en del av Branschkoll Promotion eller Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.
Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll
Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.
(Inkl. Promotion)
AGI på turné på 6 orter med Tryckstart

Olsson & Co öppnar säljkontor i Linköping

Ricoh visar digitaltryck hos Edita

Adobe gör starkt tredje kvartal

KF storsatsar på e-böcker

Amelia Adamo får grafiska branschpriset

Grafiska Företagens Förbund och Tidningsutgivarna delar, genom stiftelsen GYF, varje år ut priser till personer som på olika sätt utmärkt sig genom att bidra till branschens utveckling. I år går stiftelsens branschpris på 100 000 kronor till Amelia Adamo.
– Det känns väldigt, väldigt roligt men oväntat! Att GYF tycker mitt arbete har bidragit till den grafiska industrins utveckling känns mycket hedrande, säger Amelia.
Amelia Adamo har under de senaste två decennierna med stort engagemang skapat nya framgångsrika tidningar som alla nått en stor publik. Hon har med mod, energi och innovativt tänkande kontinuerligt förnyat det tryckta mediet. Som krävande kund till den grafiska industrin har hon också utvecklat dess företag och möjligheter. Amelia Adamo är en stark och framåtdrivande entreprenör och årets branschpris är ett uttryck för uppskattning av hennes insatser under hela hennes livslånga karriär, vilka så tydligt stämmer med syftet för stiftelsen för de Grafiska Yrkenas Främjande.
Systemtext producerar skyltar till Jula i internationell expansion

Minskad ökningstakt för mediebyråernas medieinvesteringar
