Liketoppen: Neh säljer Sverigetröjor till Tomas Brolin

Bild: Tomas Brolins Instagram.

Det blev en smärre uppståndelse förra veckan när den gamla fotobolls-legenden Tomas Brolin fick sina Sverige-tröjor levererade från Neh.

I ett Instagram-inlägg från Tomas Brolin skriver han: ”Nu är jag redo för #FotbollsEM i Sommar ⚽️??⚽️?? Tack för Tröjorna #nehsverige”.

Inlägget har fått över 1.400 gilla-markeringar och över 40 kommenterar från människor som undrar alltifrån var de kan köpa tröjan, om Tomas kan fixa en signerad tröja till om det inte finns någon som vill ta fram nya retro-tröjor från det oförglömliga VM:et 1994.

Senare uppdaterar Tomas Brolin inlägget och skriver att ”(Nu har jag pratat med NeH) ??? så på ngt vis ska vi fixa att ni som är intresserade att köpa en #Brolin11 tröja till sommaren Så fixar vi det ??⚽️ Mer info kommer inom en vecka”.


Det lönar sig att ha kända kunder ibland! Och kul att den levande legenden Tomas Brolins hjärta fortfarande klappar lika hårt för fotobolls-Sverige!

Ännu ett år med minskande klimatpåverkan för Lessebo

redaktionen@branschkoll.se

Effektsystemet: Ny branschstandard för att mäta effekt av marknadsföring

Ett stort steg mot att kunna avgöra – och jämföra – vilka kanaler och marknadsinsatser som ger bäst avkastning.

redaktionen@branschkoll.se

De upphandlar trycksaker för upp till 11 miljoner

redaktionen@branschkoll.se

Nystartat nätverk ska hjälpa företag med spårbarhetsfrågor

För alla som jobbar i värdekedjan med FSC- eller PEFC-märkta produkter.

Seose ska erbjuda expertis och rådgivning till ”virkesköpande” och ”träförädlande” företag för att säkerställa att man kommer rätt när det gäller spårbarhet och andra faktorer.

Företag som vill erbjuda produkter som är märkta med FSC och/eller PEFC behöver kunna visa att träråvaran har ett kontrollerat ursprung i certifierat skogsbruk. Men regelverket, det vill säga standarderna för spårbarhetscertifieringen uppfattas av de flesta som krångligt och svårt att tillämpa, skriver man på sin webbplats.

– Vi vet genom erfarenhet att många sitter ensamma med ansvaret för spårbarhetsfrågorna ute i industrin. Vi vill därför erbjuda expertstöd och ett nätverk av människor som också kan hjälpa varandra med tolkning av standardkrav, ”best practice” och ge varandra konkreta råd och tips på hur man kan undvika misstag och onödigt arbete, säger Emilia Bröms Axelsson, verksamhetsledare på Seose, i ett pressmeddelande.

Seose vänder sig till alla företag i kedjan, exempelvis: avverkningsorganisationer, sågverk, massabruk, bygghandlare, snickerier, leksakstillverkare, byggnadsentreprenörer, tryckerier och etikettillverkare.

Under sommaren och hösten kommer man hålla minst fyra nätverksträffar, flera av dem digitala. Mer information om dessa träffar hittar du här.

redaktionen@branschkoll.se