Gå till innehållet

Liketoppen #1: Daily Promotion ohotad etta

Puls

Daily Promotion visar de digitala framfötterna med sitt inlägg på Instagram som visar upp en fotovägg de tagit fram till #Ohmyblogg! som är en ”influencer- och bloggfest” i Malmö.

Med endast 80 följare på sitt konto lyckas Daily Promotion få 41 procent att interagera med inlägget. Vidare så lanserade de sin nya och häftiga webbplats nu i veckan, två tydliga tecken på en digital närvaro.


Liketoppen korar varje vecka det inlägg på Instagram under taggarna #produktmedia & #profilreklam som haft mest procentuell interaktion. Interaktionen mäts genom att dela antalet gilla-markeringar med antalet följare och mätperioden är måndag-söndag under förgående vecka. Om du vill få ta del av nyheter och information bakom kulisserna bör du överväga att följa Branschkoll Promotion på Instagram, du hittar oss på @promotionkoll

Mer i ämnet: Promotion

Senaste från Branschkoll