Logga in

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling söker Grafisk formgivare (vik)

28 maj, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Nu söker vi en vikarie till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling: en grafisk formgivare som kommer att ansvara för framtagning av marknads- och kampanjmaterial för både print som digitalt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av
• Vara delaktig att utveckla Länsförsäkringar Fastighetsförmedlings grafiska profil
• Framtagning av marknads- och kampanjmaterial (tryckt såväl som digitalt material) i enlighet med visuella uttryck.
• Agera supportfunktion för bobutikerna (mäklarkontoren) gällande lokala materialanpassningar
• Säkerställa att material håller en hög standard i enlighet med riktlinjer och policys

För att lyckas i rollen som grafisk formgivare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling ser vi att du har en utbildning inom grafisk formgivning, samt har arbetat några år som grafisk formgivare och/eller originalare i både digitalt, print och rörligt. Du har en stark känsla för visuell kommunikation och arbetar obehindrat i de grafiska programmen. Meriterande är om du även har kunskaper i After Effects eller Premiere.

Som person är du välorganiserad, ansvarstagande och proaktiv. Du är positiv och entusiastisk samtidigt som du gillar att ha många projekt pågående samtidigt. Du har verktygen för att klara ett högt arbetstempo och är van att arbeta under tidspress. Du kommunicerar både på svenska och engelska i tal och skrift.

Om företaget
Denna tjänst är baserad på Länsförsäkringar Fastighetsförmedlings huvudkontor på Tegeluddsvägen, Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader, med start i september 2019. Sista ansökningsdag är den 15 juni, Intervjuer sker löpande. Vid frågor gällande tjänsten kontakta rekryteringskonsult Sandra Pettersson (sandra.pettersson@inhouse.se)

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Oatly fortsätter med sin skarpa fysiska kommunikation – nu också med produktmedia

I dagarna lanserade Oatly sin senaste kampanj ”spola mjölken” med stora inslag av fysisk kommunikation.

Bonnierförlagen anställer stjärnskott som ny vd

(Foto: Peter Jönsson)

Sara Börsvik tar i januari över som vd för Bonnierförlagen efter Håkan Rudels. (mer…)

Två nischade förpackningsbolag går samman – ny webbshop redan öppnad

Lennart Myrlöv och Peter Sandström från Grycksbo Box & Print tillsammans med Jakob Skarin från Jakebox. (Bild: Press)

Jakebox och Grycksbo Box & Print går samman i det nya bolaget Niceboxes. (mer…)

Konsumtionen av böcker ökar – förlagens försäljning sjunker

Konsumtionen av böcker ökar – under första halvåret 2019 med 5,1 procent – det är de digitala abonnemangstjänsterna som står för hela ökning. 

Tryckeri byter ut offset mot två nya digitalpressar

Investerar stort i digitaltryck. (mer…)

Z-Profil tecknar globalt avtal med jättekund

Z-Profil ska framöver sköta hanteringen av Komatsu Forests arbetskläder och produktmedia. (mer…)

Nedåt för samtliga mediekategorier i augusti 2019 – ”finns anledning till oro”

Många negativa faktorer som påverkar konsumtionen och därmed medieköpen.

Arctic Paper investerar i Polen för bredare produktportfölj

Arctic Paper har genomfört en investering på 10 miljoner euro vid sitt polska bruk i Kostrzyn. (mer…)

Clear Channel höjer priser på utomhusreklam för andra året i rad

Fler skärmar och hög efterfrågan sägs ligga bakom prishöjningarna