Kivra söker Art Director

Om Kivra

Idén bakom Kivra är att med digital post göra det enklare både för de som skickar och tar emot post. Och samtidigt bidra till en mer hållbar värld. De senaste åtta åren har vi gått från att vara en digital brevlåda till att erbjuda mer än så. Målsättningen är fortfarande densamma. Att skapa smidiga och hållbara lösningar som alla tjänar på.

Vi söker

Vi söker en jordnära och lyhörd person, med stort engagemang och skicklighet som kan driva och utveckla Kivras kommunikationskoncept. Du är formstark och känner dig trygg med allt från omfattande designkoncept och varumärkesstärkande kommunikation, till säljmaterial och presentationer. Du kommer att arbeta tillsammans med en copywriter, och bygga vårt inhouse team som kommer vara en viktig del av vår marknadsavdelning. Du arbetar främst med marknad- och säljavdelningen som beställare. 

Vi tror att du är full av idéer. Du har erfarenhet av att paketera och formge i olika kanaler, allt från kortare filmer och animationer till print och digitalt. Du kommer att ansvara för att Kivras varumärke används på rätt sätt i alla kanaler. Vi tror att du har arbetat med liknande ansvar, på byrå eller inhouse. Du kommer att vara en del av ett nyformat, snabbxävande marknadsteam och vara med och bygga ett av Sverige viktigaste varumärken.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Branschkoll växer med nytt bevakningsområde

Idag lanserar Branschkoll sin senaste satsning – “Pack & Etikett” – omvärldsbevakning för branscherna förpackning och etikett.

redaktionen@branschkoll.se

Packnorth: Tre förpackningstrender från Afry

redaktionen@branschkoll.se

Rapport från en digital förpackningsmässa

redaktionen@branschkoll.se

Kraftliner-priset går upp

redaktionen@branschkoll.se