Drøbak

IDÉ House of Brands söker Försäljningschef i Norge

HAR DU ERFARING I LEDERROLLE OG KAN VISE TIL GODE RESULTATER?

IDÉ vokser i Norge og resten av Norden og rekrutterer fra egne rekker til spennende nordiske lederstillinger. 
Vi leter derfor etter en ambisiøs salgssjef som ikke er redd for en utfordring. 

Vi søker deg som har erfaring med salg og kan vise til gode resultater. Du har erfaring fra lederrollen i et salgsmiljø med høyt tempo, samtidig som du har ivaretatt eget operativt salg mot nøkkelkunder. Vi ser etter en person som har ambisjoner, på egne og andres vegne. Du er en humør- og trivselsskapende person, liker å tenke nytt, er tydelig og inspirerende overfor kollegaer og kunder, og du går foran som et godt eksempel for dine kolleger. Relasjonsbygger med stort kontaktnett.

Vi tilbyr:

Jobb i et ekspansivt firma med konkurransedyktige betingelser og et godt arbeidsmiljø på våre kontorer i Drøbak og Oslo.  
Oppstart så fort som mulig, søkere vil bli vurdert fortløpende.

Sentrale arbeidsoppgaver vil bl.a. være:

  • Budsjettansvar for salgsavdelinger i Norge
  • Eget salgsbudsjett, nykundevekst
  • Lederansvar
  • Være bidragsyter inn i avtaleforhandlinger med større kunder
  • Ansvar for anbudsprosesser
  • Prosjektledelse
  • Bygge langsiktige relasjoner med viktige beslutningstakere hos våre kunder
  • Håndtere forespørsler, tilbud og ordre mot egne kunder og leverandører

Personlige egenskaper:

  • En tydelig leder som er løsningsorientert og nytenkende
  • Relasjonsbygger
  • Resultatorientert og ambisiøs på egne og andres vegne
  • Strukturert
  • Sosial og trives med nye mennesker
  • Være en coach og inspirator for IDÉ avdelinger I Norge
  • Kreativ
  • Høy arbeidsmoral
  • Lagspiller
  • Kremmerånd
  • Motiveres av å nå mål, egne og gjennom andre

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Utdannet innen markedsføring/salg er en fordel
  • Ledererfaring fra salgsmiljø
  • Salgserfaring fra B2B
  • Erfaring fra bransjen er foretrukket
  • Generelt gode datakunnskaper
  • Beherske engelsk skriftlig og muntlig

Stillingen rapporterer til Salgs- og Markedsdirektør. Søknader vil bli vurdert fortløpende. Ved spørsmål vennligst ta kontakt med:

Salgs- og Markedsdirektør Nina Lauritzen: nina.lauritzen@idegroup.no / 918 79 493

Adm. Dir: anniken.skarpenes@idegroup.no / 95 900 900

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

Kosta Boda släpper glaskollektion i samarbete med sex svenska artister

glas kosta boda merchandise

Kosta Boda släpper nu serien ”Don’t stop the music” som är ett samarbete mellan glasbruket, flera svenska artister och Stiftelsen Svenska Musikfonden.

I samarbetet har konstnären Clas Håkansson har tillsammans med några av Sveriges främsta artister återskapat deras personliga tatueringar och låttexter som motiv på olika glas.

Kollektionen består av vinglas, ölglas och tumblerglas som kommer i 6-pack. Genom att köpa en, eller flera förpackningar bestående av 6 glas stöttar du inte bara den svenska musikbranschen, du får även glas med flera olika motiv – en liten och personlig del av Molly Sandén, Sandro Cavazza, Smith and Thell, Miss Li och Darin, skriver Kosta Boda i ett nyhetsinlägg.

I samma nyhetsinlägg står det att läsa att:

Kosta Boda skänker 15 procent av nettofaktureringsvärdet till Stiftelsen Svenska Musikfonden. Alla artister och tatuerare efterskänker sin rätt till ersättning.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

SBPR startar padelturnering

sbpr profilreklam padel

SBPR ska arrangera sin helt egna padelturnering, SBPR Padel Open som arrangeras i Eskilstuna den 17 februari 2022.

”Nätverka med kollegor i branschen under sportsliga former samtidigt som ni kan bli produktmedias bästa padellag”, skriver man i inbjudan.

Turneringen pågår från 9 på morgonen fram till 18, därefter hålls en middag och en prisceremoni på Elite Stadshotell i Eskilstuna.

Turneringen är endast öppen för medlemmar i SBPR.

För anmälan och mer information kontakta Michael Serrander på Profeel.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Branschfesten ställs in – Vaccinationspass kommer krävas

mässa Elmia profile fair

PWA gick nyligen ut och sa att januari-mässans branschfest är avblåst, samt att man nu kommer kräva vaccinationspass av de som vill besöka den fysiska mässan.

Läs mer: Det blir en hybridmässa i januari – så här kommer det fungera

Enligt information från Elmia så ingår inte mässor i samma kategori som andra event där vaccinpass krävs. Utan det är upp till arrangören att bestämma och i dagsläget har man valt att kräva vaccinationspass av både besökare och utställare.

Vi avvaktar och följer pandemins utveckling och om läget förvärras kommer vi att följa de riktlinjer som Regeringen och Folkhälsomyndigheten beslutar de kommande veckorna. Detta innebär att det kan behöva komma nya beslut med anledning vad som sägs framöver, skriver man i ett nyhetsbrev.

För den som av olika anledningar inte kan medverka fysiskt i Jönköping finns fortsatt den digitala mässan som alternativ.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Här är de profil-leverantörer som fick mest i korttidsstöd

Branschens leverantörer har fått omkring 200 miljoner i stöd, här är de 15 som fått mest.

redaktionen@branschkoll.se
Annons
Annons
Annons
Annons