Logga in

Hot Screen söker driftig säljare

21 januari, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Här är jobbet för dig som vill arbeta med produkter av hög kvalitet, trevliga kunder och en organisation att vara stolt över!

I rollen som säljare är du ansvarig för prospektering, att boka och genomföra kundmöten samt driva kundaktiviteter mot såväl nya som befintliga kundkontakter i Sverige och övriga Norden. Du, tillsammans med säljteamet, har tydligt uppsatta mål och tar ansvar för att uppnå dem. Arbetet präglas av att skapa och utveckla goda och långsiktiga relationer med hög servicenivå. Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Fjärås (ca. 4 mil söder om Göteborg) men du kommer till stor del tillbringa din tid på plats ute hos kund (uppskattningsvis 100-150 resdagar/året).

Vi söker dig som är självgående, driven, prestigelös och har en naturlig förmåga att skapa förtroende hos både kunder och kollegor.

Du har några års dokumenterad erfarenhet av försäljning och relationsskapande försäljningsarbete. Har du dessutom erfarenhet från att ha arbetat inom arbetskläder, profil el sportbranschen är det en stor fördel. Ditt resultatfokus i kombination med hög aktivitet, ett strukturerat arbetssätt och uthållighet gör dig framgångsrik som säljare.

Du har B-körkort, god IT-vana och hanterar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift. Norska, danska och/el finska är meriterande.

Vi erbjuder ett självständigt och varierande jobb med stort eget ansvar i ett tryggt och framåtdrivande familjeföretag. Du kommer vara del av en modern organisation som präglas av korta beslutsvägar, högt i tak och god sammanhållning.

Alla medarbetare har möjlighet till utveckling och som säljare är du med och driver tillväxten i Hot Screen.

Ansökan

Har du frågor gällande tjänsten ta kontakt med fredrik.axelsson@hotscreen.se alt 072-0801485

Vi vill ha din ansökan senast den 4 januari 2019.

Maila ansökan till; fredrik.axelsson@hotscreen.se

Hot Screenär idag nordens ledande tillverkare av värmetransfer. Sedan starten 1991 har vi tillverkat marknadens bästa värmetransfer till lägsta möjliga pris med stort fokus på kundrelationer och låg miljöpåverkan.

Vår anläggning i Fjärås har en högteknologisk produktion med eget reningsverk samt en automatiserad process som ger en ren produktion längs hela kedjan. Se vidare www.hotscreen.se

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Papper som lyfter varumärket – ”Att säga att det är för dyrt är inte okej”

I höstas började Dilip Jernsparv på Papyrus för att sprida budskapet om hur papper kan hjälpa företag att effektivare få fram sina budskap. Under konceptet Value in Paper har man ett stort utbud av specialpapper som i och med utvecklingen inom kommunikationsområdet blir allt mer aktuella att använda. (mer…)

De bygger Tetra Paks första digitalpress – produktanpassning, kundinteraktion och spårbarhet i fokus

Tetra Pak tar ett stort steg när de nu börjar utforska den digitala trycktekniken för sina dryckesförpackningar. (mer…)

Modegigant teamar upp med heta Sulapac – ska ersätta plastförpackningar

Nyligen skrev vi om Sulapacs nedbrytbara sugrör – nu inleder de ett samarbete med det globala mode- och skönhetsvarumärket Chanel. (mer…)

De blir Svenska Fotbollförbundets tryck- och logistikpartner inom merchandise, profil och evenemang

(Bild: Pressbild)

Promotionbolaget kommer vara en central samarbetspartner i att utveckla och marknadsföra fotbollsförbundets merchandise, profilprodukter och evenemangsprofilering. (mer…)

Europeiskt onlinetryckeri startar webbshop för produktmedia – ”trycksaken är den bästa annonsen”

Den digitala printerjätten har nosat på produktmedia ett tag, men nu kliver de in med bägge fötterna. 

Allt fler vill ta pauser från det digitala – hjälp människor att koppla av

Två av tre vill ha obligatoriska pauser från sina digitala enheter, samtidigt som 1 av 4 från millennie-generationen hellre hade tappat luktsinnet än varit tvungen att sluta använda sina teknikprylar. (mer…)

Rätt förpackning kan reducera klimatpåverkan med 99 procent

Att byta förpackningsmaterial från plast till papper kan reducera klimatpåverkan med upp till 99 procent – förpackningsdesigners kan spara mycket på miljön genom att välja rätt. (mer…)

Stora Enso ansluter till textilprojekt startat av H&M och Ikea

(Bild: Inter IKEA Systems)

Stora Enso ska bygga en demo-anläggning för förvandling av trä till textil.

Självlysande annons i DI Weekend – släck lampan och läs hela budskapet

(Bilder: Skärmdumpar från film Youtube)

I DI Weekend nyligen satsade Volkswagen extra på en annons med självlysande tryckfärg – även omslaget på tidningen använder den självlysande färgen. (mer…)