Stockholm

H&M söker Production Manager Marketing & Communications

https://www.linkedin.com/jobs/view/2883762446/

  • Break down the project, brief and build a clear and actionable plan for each deliverable
  • Ensure that team and suppliers are aligned on time plan and deliverables
  • Manage production of deliverables to secure on time, on budget and on brief delivery
  • Source and manage external suppliers involved in the production, in agreement with the project manager
  • Plan and manage production budget for deliverables assigned to you
  • Brief internal and external creatives on assignments and deliverables
  • Keep local markets and stakeholders informed about the project and deliverables
  • Challenge the status quo to ensure optimized productions and cost consciousness
  • Clear and timely handover of project deliverables to production team or other recipients
  • Learn a lot, make an impact & have fun!

https://www.linkedin.com/jobs/view/2883762446/

  • A minimum of five years’ experience and in-depth production and creative experience within all channels (but especially digital ones)
  • Demonstrated ability to work calmly and maintain good judgment in fast-paced environments
  • Experience from photo shoots
  • Ability to have a holistic and insight-based approach to all projects
  • Responsible and thorough
  • Worked in an international environment is meriting, preferably within lifestyle
  • Excellent communication skills in English

https://www.linkedin.com/jobs/view/2883762446/

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

Delårsrapport från Intellecta: Effekttryck är framtiden för tryck

– Intellecta effektiviserar sig till vinst

Intellectas senaste delårsrapport visar att koncernen minskar sin omsättning jämfört med samma kvartal förra året – samtidigt som rörelseresultatet ökar till 20,3 (15,0) MSEK.

– Vi har varit väldigt duktiga på att effektivisera och på att få ut mer av den befintliga personalen, säger Richard Ohlson, vd och koncernchef i en video-kommentar till rapporten.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Pappersprishöjningarna i England

PrintWeek frågade tryckerier i England om hur papperspriset på bestruket papper har förändrats de senaste 12 månaderna och

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Sprid trycksakens lovord på Twitter

Branschkoll föreslår twitter-taggen #powerofprint

Branschkoll – omvärldsbevakningstjänsten för den grafiska branschen – föreslår att alla som gillar trycksaker hjälper till att sprida dess styrkor på Twitter genom att använda taggen #powerofprint på twitter.

Kan vi sprida goda exempel på trycksaker som gjort skillnad – hjälpt marknadsförare och informatörer att nå ut bättre – så stärker vi trycksaken i den allt mer komplexa mixen av olika kanaler som finns tillgängliga för den som vill nå ut med ett budskap.

Gör så här:

Om du själv twittrar – och hittar något intressant case där trycksaken har använts på ett lyckat sätt – använd taggen #powerofprint. Retweeta gärna och lägg till taggen om den saknas.

Om du bara vill använda det här som en inspirationskälla – sök efter #powerofprint på twitter.com.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

V-TAB köper VTT Grafiska i Vimmerby

redaktionen@branschkoll.se
Annons
Annons
Annons
Annons