Heidelberg tar över Fujifilms försäljning i Sverige

Heidelberg Sverige har köpt den grafiska verksamheten i Fujifilm Sverige från Axel Johnson-koncernen. Medarbetare från Fujifilm följer med och mjukvaror och förbrukningsmaterial från Fujifilm kommer fortsätta att säljas och uppgraderas.

– Fujifilm har en stor och nöjd kundbas som vi kommer att ta hand om med hundra procents fokus, säger Lars Lindberg som är ny vd för bolaget, i en kommentar till Branschkoll.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

PRINT, PACK & ETIKETT
(Inkl. Promotion)

1.400 kr/månad

Läs allt på Branschkoll om tryckeri-, pack & etikett samt produktmedia.

promotion

Från:
298 kr/månad

Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

Pulpac visar upp första produktionslinjen – ”Dry molded fiber är redo för marknaden”

redaktionen@branschkoll.se

AR Packaging och Pulpac utökar sitt partnerskap

redaktionen@branschkoll.se

Motala steppar upp platsåtervinningen – inför dygnet-runt-sortering

redaktionen@branschkoll.se

Inspireras av två aktörer som tillverkar plast från havsråvara

Fiskrens och alger blir till plast.

redaktionen@branschkoll.se