Heidelberg tar över Fujifilms försäljning i Sverige

Heidelberg Sverige har köpt den grafiska verksamheten i Fujifilm Sverige från Axel Johnson-koncernen. Medarbetare från Fujifilm följer med och mjukvaror och förbrukningsmaterial från Fujifilm kommer fortsätta att säljas och uppgraderas.

– Fujifilm har en stor och nöjd kundbas som vi kommer att ta hand om med hundra procents fokus, säger Lars Lindberg som är ny vd för bolaget, i en kommentar till Branschkoll.

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

print
(Inkl. Promotion)

1.400 kr/månad

Läs allt på Branschkoll om både tryckeri- och produktmediabranschen.

promotion

Från:
298 kr/månad

Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

Branschkoll växer med nytt bevakningsområde

Idag lanserar Branschkoll sin senaste satsning – “Pack & Etikett” – omvärldsbevakning för branscherna förpackning och etikett.

redaktionen@branschkoll.se

Packnorth: Tre förpackningstrender från Afry

redaktionen@branschkoll.se

Rapport från en digital förpackningsmässa

redaktionen@branschkoll.se

Kraftliner-priset går upp

redaktionen@branschkoll.se