Logga in

Great Agency söker Produktionsledare

16 oktober, 2018 | Av: Branschkoll | Dela:

Vi söker dig som är ansvarstagande, stresstålig och strukturerad. Du ska gilla utmaningar och känna dig bekväm i en arbetsmiljö där mycket händer samtidigt. Varje dag. Att du kan styra och ställa är viktigt och du ska vara lika bra på att fira framgångar som på att hantera motgångar. Självklart är det även en stor fördel om du uppskattar planering, tydlighet och smidiga processer. För det gör vi.Som produktionsledare för Ateljén kommer du att vara delaktig i och leda samtliga projekt som rör vårt kreativa team beståendes av art directors, frontend-utvecklare, copywriters och marknadsförare. I din roll kommer du att planera de resurser som behövs för att driva projekt i mål, i samråd med en av våra Key Account Managers. Andra uppgifter du har är att sammanställa kundpresentationer, leda kundmöten såväl som interna projektmöten, informera projektgruppen och regelbundet följa upp avdelningens arbete och processer för att se till att de håller sig till projektplan och budget. Eftersom vi arbetar med olika sorters uppdrag och alltid har flera projekt igång samtidigt kommer du att ha en varierande vardag med många spännande utmaningar.

Du ska ha kunskap inom projektledning, rapportering och uppföljning, förmåga att organisera och arbetsleda och ha förståelse för de kompetenser medarbetarna i Ateljén besitter. Det är meriterande om du har goda kuskaper inom Adobe Creative Suite, tidigare erfarenhet av Art Direction/formgivning som inkluderat idé- och konceptarbete, erfarenhet inom frontend-utveckling och erfarenhet från kommunikations-, reklam-, design-, eller utvecklingsbyrå. Great Agency är en snabbt växande webb- och designbyrå i centrala Malmö. Vi jobbar med digital innovation och funktion, varumärkesbyggande kommunikation och resultatdriven marknadsföring.

Kompetenser

• Ekonomisk rapportering
• Arbetsledarerfarenhet
• Adobe Acrobat
• Projektledning, IT
• Projektadministration
• Projektledning, erfarenhet
• Produktionsledning, reklam
• Budgetuppföljning

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

335 företag tar bort vilseledande påståenden om papper och tryck – Norden inget undantag

Projektet Two Sides, som drivs i Norden av nätverket Grafkom, sätter stopp för företags missledande kommunikation kring pappers- och tryckindustrin. Och man har nått stor framgång – även i Sverige. (mer…)

EU-parlamentet har röstat ja till att förbjuda vissa plastartiklar

För några veckor sedan röstade EU-parlamentet igenom ett förbud

Mackmyra kopplar upp whiskeyn med NFC-taggar på flaskorna

NFC-taggarna, som levereras av ett nordiskt bolag, ska möjliggöra ”digital proveniens”.

Nu kommer Amazons tryckta julkatalog

Amazon släpper sin första tryckta katalog för högtids-shopping någonsin – skickas ut till miljontals hushåll under november.

Han tar över som vd för Eskils i Borås

Henric Wiklund tillträdde nyligen tjänsten som vd för Eskils Tryckeri i Borås. (mer…)

Billes köper logistikföretag

Billes förvärvar logistikbolag. På bilden står Fredrik Bille, Klas Hedén, Niklas Bille och Christer Samuelsson. (Foto: Niklas Maupoix)

Billes är logistikbolaget Dios största kund och står för ungefär halva Dios omsättning på runt 17 miljoner kronor. Nu köper Billes sin underleverantör och får in flera nya tjänster under sitt tak. (mer…)

Massivt program på Grafkom Workflow Summit

Nästa vecka den 13 november arrangerar nätverket Grafkom sin kunskapsdag Workflow Summit för första gången. 25 talare i tre spår delar med sig av kunskap till de nu över 150 deltagarna från hela Norden. (mer…)

Husqvarna stänger in gräsklippare på flygplats – Interaktiv skärm från Storbildsfabriken vägleder

(Bild: Storbildsfabriken)

För att uppmärksamma sina robotgräsklippare har Husqvarna skapat en uppseendeväckande kampanj. (mer…)

Tryckeri tar lounge-koncept vidare till nästa stad

Onlinetryckeriet Flyeralarm har ett litet annorlunda showroom-koncept som de kallar för ”Flyeralarm Lounge”.