Fler unga läser DR igen

I målgruppen ”Ung och fri” är det nu fler som tar del av oadresserad direktreklam än i fjol – men inte på samma nivå som 2013. Totalt minskade antalet dr-läsare med 65.000 det senaste året så att de nu är strax över fyra miljoner, enligt Orvesto Konsument.

Annons

Så blir Sandryds nya lager

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Nu är vi igång igen

180 nyfikna och julklappssugna besökare kom till Birger Jarl för att medverka på en efterlängtad Höstmässa.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Därför är kläder av återvunnen PET en dålig idé

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Nu ger även Linkedin upp – lämnar Kina

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Volvo släpper exklusiv och lyxig produktmedia

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Succé för Feel for Life – samlade in över 1 miljon

Största Feel for Life hittills samlade in över en miljon kronor till Barncancerfonden.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Gildan positionerar sig som hållbara

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Bygghandel lanserar sin egen kollektion av arbetskläder

arbetskläder workwear PPE
redaktionen@branschkoll.se
Annons

Arbetskläder viktig del av den nya konceptbutiken ”alla” snackar om

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Stadium vill bli ett Amazon för sportmode

redaktionen@branschkoll.se
Annons
[esi bk-get-single-ad group_id="2165" cache="public" ttl="0"] [esi bk-get-single-ad group_id="2167" cache="public" ttl="0"]
[esi bk-get-single-ad group_id="2168" cache="public" ttl="0"]