Logga in

Entrémattan söker Tryckare

11 januari, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Vill du arbeta under eget ansvar och trivs att arbeta med deadlines. Är du händig och är allmänt tekniskt lagd? Då är tjänsten som Tryckare till vår kund Entrémattan i Avesta något för dig!

Om tjänsten
Företaget Entrémattan startades upp 1989. Då var det enbart entrémattor som vi handskades med, dvs vi hyrde ut och sålde entrémattor, därav vårt företagsnamn. År 2002 tog vi steget fullt ut och öppnade butik fullmatad med skyddskläder för alla yrkeskategorier samt skyddsmaterial som handskar, hjälmar, hörselskydd mm. Idag sysselsätter Entrémattan sju personer på heltid. Verksamheten har blivit en totalleverantör av alla förekommande skydd för de flesta yrkesgrupper. Avdelningen för presentreklam och giveaways har vuxit avsevärt senaste året. Så namnet Entrémattan är i vissa fall lite vilseledande, men dock ett inarbetat namn.

Som tryckare kommer du att arbeta på en kreativ arbetsplats där du arbetar med att trycka presentreklam och giweaways och annat material till företagets kunder. Dina arbetsgifter är varierande och i tjänsten ingår allt från att ta emot ordrar till att trycka, paketera och plocka ordrar. Du kommer att arbeta i ett familjärt företag där du hugger i där det behövs. Arbetet kan stundvis vara stressigt.

Om dig
Som person trivs du med att själv ansvara för att ditt arbete blir slutfört. Då det kan uppstå oväntade problem är du en problemlösare som trivs med att själv hitta lösningar och att arbeta mot deadlines. Du har ett utpräglat servicetänk mot både kollegor och kunder, hög arbetsmoral och lätt till skratt. Vidare har du en god samarbetsförmåga och kan snabbt anpassa dig efter nya och förändrade förutsättningar. Utöver detta är du en person som kan finna lugnet i en stressad situation och som inte räds att hugga i. Du har ett prestigelöst sätt gentemot andra och värderar teamarbete högt. Vi har inget krav på att du har arbetat som tryckare tidigare dock är det viktigt att du är händig och allmänt tekniskt lagd. B-körkort är ett krav. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Papper som lyfter varumärket – ”Att säga att det är för dyrt är inte okej”

I höstas började Dilip Jernsparv på Papyrus för att sprida budskapet om hur papper kan hjälpa företag att effektivare få fram sina budskap. Under konceptet Value in Paper har man ett stort utbud av specialpapper som i och med utvecklingen inom kommunikationsområdet blir allt mer aktuella att använda. (mer…)

De bygger Tetra Paks första digitalpress – produktanpassning, kundinteraktion och spårbarhet i fokus

Tetra Pak tar ett stort steg när de nu börjar utforska den digitala trycktekniken för sina dryckesförpackningar. (mer…)

Modegigant teamar upp med heta Sulapac – ska ersätta plastförpackningar

Nyligen skrev vi om Sulapacs nedbrytbara sugrör – nu inleder de ett samarbete med det globala mode- och skönhetsvarumärket Chanel. (mer…)

De blir Svenska Fotbollförbundets tryck- och logistikpartner inom merchandise, profil och evenemang

(Bild: Pressbild)

Promotionbolaget kommer vara en central samarbetspartner i att utveckla och marknadsföra fotbollsförbundets merchandise, profilprodukter och evenemangsprofilering. (mer…)

Europeiskt onlinetryckeri startar webbshop för produktmedia – ”trycksaken är den bästa annonsen”

Den digitala printerjätten har nosat på produktmedia ett tag, men nu kliver de in med bägge fötterna. 

Allt fler vill ta pauser från det digitala – hjälp människor att koppla av

Två av tre vill ha obligatoriska pauser från sina digitala enheter, samtidigt som 1 av 4 från millennie-generationen hellre hade tappat luktsinnet än varit tvungen att sluta använda sina teknikprylar. (mer…)

Rätt förpackning kan reducera klimatpåverkan med 99 procent

Att byta förpackningsmaterial från plast till papper kan reducera klimatpåverkan med upp till 99 procent – förpackningsdesigners kan spara mycket på miljön genom att välja rätt. (mer…)

Stora Enso ansluter till textilprojekt startat av H&M och Ikea

(Bild: Inter IKEA Systems)

Stora Enso ska bygga en demo-anläggning för förvandling av trä till textil.

Självlysande annons i DI Weekend – släck lampan och läs hela budskapet

(Bilder: Skärmdumpar från film Youtube)

I DI Weekend nyligen satsade Volkswagen extra på en annons med självlysande tryckfärg – även omslaget på tidningen använder den självlysande färgen. (mer…)