Digital skylt ska lysa upp Södermalm

Under valborgshelgen installerade bolaget sin hittills största digitala reklamskylt.

Clear Channel är bolaget och deras nya digitala reklamskylt går numera att se på Medborgarplatsen i Stockholm. Antalet människor som kommer passera den digitala skylten varje vecka beräknas enligt bolaget till 200.000.

– Vi satsar stenhårt på Stockholm i allmänhet och på det digitala i synnerhet, säger Ola Klingenborg vd för Clear Channel, i ett pressmeddelande.

Reklamskyltens yta är 30 kvadratmeter.

Pulpac visar upp första produktionslinjen – ”Dry molded fiber är redo för marknaden”

redaktionen@branschkoll.se

AR Packaging och Pulpac utökar sitt partnerskap

redaktionen@branschkoll.se

Motala steppar upp platsåtervinningen – inför dygnet-runt-sortering

redaktionen@branschkoll.se

Inspireras av två aktörer som tillverkar plast från havsråvara

Fiskrens och alger blir till plast.

redaktionen@branschkoll.se