Logga in

Digaloo söker säljare

11 januari, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Digaloo är Sveriges marknadsledande digitaltryckeri. Företaget omsätter närmare 50Mkr och ingår i Taberg Media Group. Idag är vi 30 personer som alla delar passionen för grafisk produktion. Företaget sitter i moderna lokaler i expansiva Hagastaden i centrala Stockholm. Med hög kompetens och brinnande engagemang underlättar vi vardagen för en mängd kvalitetsmedvetna kunder inom bl.a. reklam- och modebranschen. Vår service och förmåga att skapa mervärde för våra uppdragsgivare har blivit vårt kännetecken. Med den senaste tekniken och välutvecklade processer levererar vi idag produkter och tjänster med högsta kvalitet i fokus.

I en allt mer digitaliserad värld ser vi att tryck är mer levande än någonsin. Genom nya innovativa produkter och tjänster växer företaget starkt och expanderar.

Digaloo söker nu en driven säljare som är med och skapar våra framtida affärer. Tjänsten är en del av ett starkt samarbetande team med många olika spetskompetenser och tillsammans ser till att våra kunder får bästa tänkbara service. Som säljare har du en affärsutvecklande funktion där din främsta uppgift är att bygga långvariga och starka relationer med våra uppdragsgivare. I tjänsten finns tydliga mål och den omfattas av ett eget budgetansvar.

Du har förmågan att identifiera och skapa nya affärer och tjänsten passar dig som är social och nätverkande samtidigt du har ett kreativt sinne. Du trivs i ett högt tempo och i en inspirerande miljö där vi värdesätter din personlighet högt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från den grafiska branschen. Du har ett brinnande engagemang och älskar att göra affärer.

Söker du en nytänkande och utvecklande arbetsplats med kompetenta och drivna kollegor har du hittat rätt!

Skicka din ansökan tillsammans med CV och personligt brev till rekrytering@digaloo.se. Sista ansökningsdag är 25:e januari, Intervjuer sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Vid frågor angående tjänsten, kontakta Kristofer Fernström på kristofer@digaloo.se

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Papper som lyfter varumärket – ”Att säga att det är för dyrt är inte okej”

I höstas började Dilip Jernsparv på Papyrus för att sprida budskapet om hur papper kan hjälpa företag att effektivare få fram sina budskap. Under konceptet Value in Paper har man ett stort utbud av specialpapper som i och med utvecklingen inom kommunikationsområdet blir allt mer aktuella att använda. (mer…)

De bygger Tetra Paks första digitalpress – produktanpassning, kundinteraktion och spårbarhet i fokus

Tetra Pak tar ett stort steg när de nu börjar utforska den digitala trycktekniken för sina dryckesförpackningar. (mer…)

Modegigant teamar upp med heta Sulapac – ska ersätta plastförpackningar

Nyligen skrev vi om Sulapacs nedbrytbara sugrör – nu inleder de ett samarbete med det globala mode- och skönhetsvarumärket Chanel. (mer…)

De blir Svenska Fotbollförbundets tryck- och logistikpartner inom merchandise, profil och evenemang

(Bild: Pressbild)

Promotionbolaget kommer vara en central samarbetspartner i att utveckla och marknadsföra fotbollsförbundets merchandise, profilprodukter och evenemangsprofilering. (mer…)

Europeiskt onlinetryckeri startar webbshop för produktmedia – ”trycksaken är den bästa annonsen”

Den digitala printerjätten har nosat på produktmedia ett tag, men nu kliver de in med bägge fötterna. 

Allt fler vill ta pauser från det digitala – hjälp människor att koppla av

Två av tre vill ha obligatoriska pauser från sina digitala enheter, samtidigt som 1 av 4 från millennie-generationen hellre hade tappat luktsinnet än varit tvungen att sluta använda sina teknikprylar. (mer…)

Rätt förpackning kan reducera klimatpåverkan med 99 procent

Att byta förpackningsmaterial från plast till papper kan reducera klimatpåverkan med upp till 99 procent – förpackningsdesigners kan spara mycket på miljön genom att välja rätt. (mer…)

Stora Enso ansluter till textilprojekt startat av H&M och Ikea

(Bild: Inter IKEA Systems)

Stora Enso ska bygga en demo-anläggning för förvandling av trä till textil.

Självlysande annons i DI Weekend – släck lampan och läs hela budskapet

(Bilder: Skärmdumpar från film Youtube)

I DI Weekend nyligen satsade Volkswagen extra på en annons med självlysande tryckfärg – även omslaget på tidningen använder den självlysande färgen. (mer…)