Gå till innehållet

Bonnier Magazines & Brands paketerar event i nytt affärsområde

På nytt jobb

Annika Kvist är ny affärsområdeschef för ”GrowU” inom Bonnier Magazines & Brands. (<em>Bild: Bonnier</em>)

Det nya affärsområdet inom har fått namnet “GrowU” och är tänkt att erbjuda produkter och tjänster runt företagets starkaste varumärken.

Framförallt inom resor har Bonnier Magazines & Brands en omfattande verksamhet där de under åren rest med tusentals kunder runt om i världen, skriver de i pressmeddelande.

Under hösten lanserades också mode- och skönhetsfestivalen, Stockholm Fashion, med över 2.000 besökare. Under 2017 anordnade mediehuset över 200 upplevelser med fler än 25.000 deltagare totalt. Vidare så har de också arrangerat flera onlinekurser inom olika områden. Och nu ska alltså den här verksamheten paketeras under namnet GrowU.

– Vi vill driva frågor, möta våra kunder för att inspireras tillsammans och ge dem en möjlighet att uppleva sin passion IRL. Det gör vi genom våra resor, kurser och event, säger Annika Kvist, affärsområdeschef för Bonnier Magazines & Brands, GrowU.

Läs mer

Mer i ämnet: Print

Senaste från Branschkoll