Stockholm

Axon Profil söker Kundservicemedarbetare

Om jobbet

Axon Profil är ett snabbväxande e-handelsföretag inom försäljning av profilprodukter. Vi har försäljning i nio europeiska länder och hos pratas lika många språk. Hos oss får du bland annat:

• En spännande och utvecklande tjänst som ger stort utrymme för eget ansvar i ett ungt och snabbväxande e-handelsbolag

• En dynamisk och internationell arbetsplats med unga och framåt kollegor. Vår arbetsmiljö är fartfylld och stämningen entreprenöriell

• Härligt kontor! Vi sitter i moderna co-working-lokaler i centrala Stockholm

• Ett bonussystem utöver den fasta lönen. I takt med att företaget växer kommer möjligheten att avancera vara stor för den med ambition, kunskap och vilja

• Friskvårdsbidrag, fredagsfrukost, pensionspaket och andra förmåner

• Du har en serviceinriktad approach. Hög kvalitet är något vi värderar högt då vår målsättning är att alltid ge kunden den bästa servicen

• Du har ett välutvecklat språk i tal och skrift. Du bör behärska engelska väl

Som kundservicemedarbetare hos Axon Profil kommer du att hjälpa gamla och nya kunder med deras frågor och beställningar. Genom att ge bästa tänkbara service bygger vi goda relationer till våra kunder och över tid ökad försäljning. Tjänsten innefattar ett tydligt säljfokus vilket förutsätter ett gott affärssinne och en förmåga att överträffa kundernas förväntningar samt mycket eget ansvar, kreativitet och problemlösning.

Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att ha en nyckelroll i företaget och vi vill att du skall växa med oss!

Vad du kommer att göra:

• Din titel kommer vara Account Manager och du kommer att spela en central roll i vår säljverksamhet genom att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och leverantörer

• Bistå kunderna med service i form av offerter, skisser och andra säljfrämjande åtgärder

• Vara kundens kontakt under hela orderprocessen

• Föra fortlöpande dialog med våra leverantörer i Sverige och utomlands

• Ansvara för landet i frågas kvartalsvisa försäljningsresultat

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

Kosta Boda släpper glaskollektion i samarbete med sex svenska artister

glas kosta boda merchandise

Kosta Boda släpper nu serien ”Don’t stop the music” som är ett samarbete mellan glasbruket, flera svenska artister och Stiftelsen Svenska Musikfonden.

I samarbetet har konstnären Clas Håkansson har tillsammans med några av Sveriges främsta artister återskapat deras personliga tatueringar och låttexter som motiv på olika glas.

Kollektionen består av vinglas, ölglas och tumblerglas som kommer i 6-pack. Genom att köpa en, eller flera förpackningar bestående av 6 glas stöttar du inte bara den svenska musikbranschen, du får även glas med flera olika motiv – en liten och personlig del av Molly Sandén, Sandro Cavazza, Smith and Thell, Miss Li och Darin, skriver Kosta Boda i ett nyhetsinlägg.

I samma nyhetsinlägg står det att läsa att:

Kosta Boda skänker 15 procent av nettofaktureringsvärdet till Stiftelsen Svenska Musikfonden. Alla artister och tatuerare efterskänker sin rätt till ersättning.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

SBPR startar padelturnering

sbpr profilreklam padel

SBPR ska arrangera sin helt egna padelturnering, SBPR Padel Open som arrangeras i Eskilstuna den 17 februari 2022.

”Nätverka med kollegor i branschen under sportsliga former samtidigt som ni kan bli produktmedias bästa padellag”, skriver man i inbjudan.

Turneringen pågår från 9 på morgonen fram till 18, därefter hålls en middag och en prisceremoni på Elite Stadshotell i Eskilstuna.

Turneringen är endast öppen för medlemmar i SBPR.

För anmälan och mer information kontakta Michael Serrander på Profeel.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Branschfesten ställs in – Vaccinationspass kommer krävas

mässa Elmia profile fair

PWA gick nyligen ut och sa att januari-mässans branschfest är avblåst, samt att man nu kommer kräva vaccinationspass av de som vill besöka den fysiska mässan.

Läs mer: Det blir en hybridmässa i januari – så här kommer det fungera

Enligt information från Elmia så ingår inte mässor i samma kategori som andra event där vaccinpass krävs. Utan det är upp till arrangören att bestämma och i dagsläget har man valt att kräva vaccinationspass av både besökare och utställare.

Vi avvaktar och följer pandemins utveckling och om läget förvärras kommer vi att följa de riktlinjer som Regeringen och Folkhälsomyndigheten beslutar de kommande veckorna. Detta innebär att det kan behöva komma nya beslut med anledning vad som sägs framöver, skriver man i ett nyhetsbrev.

För den som av olika anledningar inte kan medverka fysiskt i Jönköping finns fortsatt den digitala mässan som alternativ.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Här är de profil-leverantörer som fick mest i korttidsstöd

Branschens leverantörer har fått omkring 200 miljoner i stöd, här är de 15 som fått mest.

redaktionen@branschkoll.se
Annons
Annons
Annons
Annons