Stockholm

Avisera söker Kundansvarig säljare

Avisera säljer och producerar förpackningslösningar till några av Sveriges mest välkända företag inom butik, e-handel, skönhet, dagligvaruhandel och byråer.

Vi växer och söker dig som brinner för att leverera kundservice i världsklass och är en mästare på att skapa långvariga kundrelationer. Vi har funnits på marknaden sedan 1992 och med ett starkt driv och arbetsglädje i vårt säljteam så söker vi nu efter ytterligare förstärkning.

Med en tydlig onboarding lär vi dig våra produkter och mervärden hela vägen till dess att du känner att du är en förpackningsexpert ut i fingerspetsarna. Med stöd och stöttning av erfarna kollegor och ledning arbetar du efter individuella mål. Tillsammans med din energi och glöd så skapar du en fantastisk grund för att växa in i vår ryggrad och skapa en fin karriärutveckling hos oss.

Du kommer vara en viktig del i vårt team av förpackningsexperter och kommer arbeta tätt tillsammans med våra mest erfarna medarbetare.

En vanlig arbetsvecka: 

Nykundsbearbetning, boka och genomföra kundmöten (fysiskt eller på länk), ta hand om befintliga kundrelationer, sälj- produktutbildning, produktmöten, måluppföljning, produktionsplanering, skicka produktprover m.m.

Våra största kundgrupper:

Butikshandel, E-handel, skönhet/egenvård, dagligvaruhandel, mäklarbyråer.

Dina egenskaper och styrkor vi värdesätter:

Positivt mindset, god lyssnare, utåtagerande personlighet, kreativ, vinnarinstinkt, flytande svenska och engelska i både tal och skrift.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

7 miljoner Kindle säljs 2010

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Bokhandlarnas försäljning minskar

I ett stort reportage i tidningen Svensk Bokhandel (nr 9-2010) skriver man att ”fjolåret blev ett tungt år för svenska bokhandlar”.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Reklaminvesteringarna ökade 15% (Q1-10)

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Intresset för direktreklam ökar … och minskar

En undersökning bland svenska konsumenter visar att intresset för oadresserad direktreklam (ODR) ökar samtidigt som allt fler säger helt nej. Undersökningen är gjord av företaget Icebreak och

redaktionen@branschkoll.se
Annons
Annons
Annons
Annons