Stockholm

Avisera söker Affärsområdesansvarig – Produktmedia

OM TJÄNSTEN
Avisera säljer och producerar förpackningslösningar till Sveriges mest välkända företag inom butikshandel (mode, sport, heminredning, bygg & färg), e-handel, skönhet samt flera branscher.

Vi finns i Stockholm och Göteborg, med huvudkontor i Stockholm. Våra kontor fungerar som naturliga mötesplatser där vi träffar många av våra kunder i våra inspirerande showroom.

Vi är ett företag med starkt driv och mycket arbetsglädje. Att mäta resultat, färdigheter och engagemang är en naturlig del av vår verksamhet. Avisera växer kraftigt och vi söker efter förstärkning för att vara med och bygga upp och driva vårt nya affärsområde, produktmedia.

I rollen så kommer du driva en ny avdelning på Avisera som enbart fokuserar på profilprodukter. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att bygga upp både en stark produktportfölj för bolaget samt leda säljprojekt till befintliga och nya kunder tillsammans med våra säljare. Vi söker dig som har många års erfarenhet av kundunika profilprodukter samt erfarenhet från att driva kundunika webbshoppar.

Dina egenskaper och styrkor:
Som person har du ett starkt, positivt mindset och med viljan att ständigt utvecklas. Du har vetskap om att bra och långsiktiga resultat skapas av att arbeta uthålligt och genom att inte ge upp. Du är utåtriktad, en god lyssnare och visar engagemang för dina projekt och kollegor. Du kan flytande svenska och engelska i både tal och skrift.

Är du rätt person att vara med och bygga upp den här avdelningen hos oss så skicka gärna in din ansökan
med ett par rader kring varför just du är rätt person för oss.

Lön: Fast lön
Arbetstider: Måndag-fredag, 08.00-17.00.  
Placeringsort: Stockholm 
Anställningsform: Heltid, Tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning.
Ansökan: Du ansöker via vår karriärsida https://career.avisera.se/
Urval och intervjuer sker löpande för rekrytering.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

Posterföretag i konkurs

Andra aktörer ser fortsatt positiv utveckling i nischen.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Naturvårdsverkets fakta om plast – och hur den kan hanteras bättre

IVL har på uppdrag av Naturvårdsverket tagit fram en checklista på hur företag jobba smartare med plast.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Nytt samarbete ska få fler att panta sina förpackningar

Förpackningsinsamlingen, FTI, har inlett ett samarbete med återvinningsappen Bower med målet att ännu fler förpackningar ska lämnas till återvinning.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Ketchup i pappersflaska

Kraft Heinz Company har aviserat att de startar ett samarbete med förpackningsutvecklaren Pulpex för att tillsammans ta fram en träfiberbaserad flaska för Heinz ketchup.

Denna flaska är en del i arbetet för företaget att uppnå målet att alla förpackningar ska vara helt återvinningsbara, återanvändbara eller komposterbara senast 2025. Förutom detta så har företaget målet att vara nettonollutsläppare av växthusgaser senast 2050, säger man i ett pressmeddelande.

– Förpackningsavfall är en utmaning som vi alla måste göra vårt bästa för att ta itu med. Det är därför vi är fast beslutna att vidta åtgärder för att ta fram hållbara förpackningslösningar för våra varumärken. Den nya flaskan är ett exempel på hur vi tillämpar kreativitet och innovation för att utforska nya metoder för att förse konsumenterna med hållbara förpackningar, säger Kraft Heinz vd Miguel Patricio.

redaktionen@branschkoll.se
Annons
Annons
Annons
Annons