Stockholm

Åtta.45 söker medarbetare till efterbehandlingen

Vill du vara med i det bästa gänget i branschen? Är du noggrann, strukturerad och älskar att jobba ihop med andra trycksaksälskare? Då kommer du att trivas med att arbeta hos oss på Åtta.45 Tryckeri!

Tjänsten

Vi behöver förstärkning till vårt bokbinderi och söker dig med gedigna kunskaper och erfarenhet av grafisk produktion. Har du tidigare erfarenhet av efterbehandling och har kunskap om skärning, falsning, klamring mm ser vi fram emot att du hör av dig.

Om oss

Åtta.45 Tryckeri är ett av Sveriges största tryckeriföretag. Här finns helt klart en stimulerande miljö för oss tryckälskare. Med moderna tryckpressar och efterbehandling har vi en enorm kapacitet som få andra tryckerier i Sverige kan matcha.

Låter det intressant?

Om du tycker att detta verkar intressant så kontakta oss redan idag då urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas direkt.

Om du har frågor eller vill söka tjänsten så kontakta Tomas Olsson på 08-553 349 30 eller tomas.olsson@atta45.se

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt
Annons

Posterföretag i konkurs

Andra aktörer ser fortsatt positiv utveckling i nischen.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Naturvårdsverkets fakta om plast – och hur den kan hanteras bättre

IVL har på uppdrag av Naturvårdsverket tagit fram en checklista på hur företag jobba smartare med plast.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Nytt samarbete ska få fler att panta sina förpackningar

Förpackningsinsamlingen, FTI, har inlett ett samarbete med återvinningsappen Bower med målet att ännu fler förpackningar ska lämnas till återvinning.

redaktionen@branschkoll.se
Annons

Ketchup i pappersflaska

Kraft Heinz Company har aviserat att de startar ett samarbete med förpackningsutvecklaren Pulpex för att tillsammans ta fram en träfiberbaserad flaska för Heinz ketchup.

Denna flaska är en del i arbetet för företaget att uppnå målet att alla förpackningar ska vara helt återvinningsbara, återanvändbara eller komposterbara senast 2025. Förutom detta så har företaget målet att vara nettonollutsläppare av växthusgaser senast 2050, säger man i ett pressmeddelande.

– Förpackningsavfall är en utmaning som vi alla måste göra vårt bästa för att ta itu med. Det är därför vi är fast beslutna att vidta åtgärder för att ta fram hållbara förpackningslösningar för våra varumärken. Den nya flaskan är ett exempel på hur vi tillämpar kreativitet och innovation för att utforska nya metoder för att förse konsumenterna med hållbara förpackningar, säger Kraft Heinz vd Miguel Patricio.

redaktionen@branschkoll.se
Annons
Annons
Annons
Annons