Året 2020 för kedjan New Wave Profile

NWP 11

Vill du fortsätta läsa?

Den här artiklen är en del av Branschkoll Promotion eller Branschkoll Print. Vill du läsa den tecknar du en prenumeration nedan eller loggar in om du redan har en.

Välj hur du vill prenumerera på Branschkoll

Det finns två olika prenumerationer att välja på. Oavsett så ingår inloggning till alla på ditt företag.

print
(Inkl. Promotion)

1.400 kr/månad

Läs allt på Branschkoll om både tryckeri- och produktmediabranschen.

promotion

Från:
298 kr/månad

Läs allt vi skriver om produktmediabranschen

Årets marknadschef: Lina Söderqvist på Björn Borg

Aretsmarknadschef

Sveriges Marknadsförbund har utsett Lina Söderqvist, marknadschef på Björn Borg, till Årets Marknadschef 2014.

Lina Söderqvist, som arbetat på Björn Borg sedan 2011, fick utmärkelsen under Tendensdagen 23 oktober. Juryn som utser vinnaren tittar på personens affärsresultat, ledarskap, personlig prestation, företagets varumärke samt etik och moral.

Juryns motivering:
”Med nytänkande, tydlighet och iögonfallande kampanjer har vår vinnare lyckats blåsa nytt liv i ett klassiskt varumärke, trots en begränsad budget. Att allt arbete genomsyras av ett distinkt ställningstagande för mer kärlek i världen – rätten att få älska vem man vill, var man vill – bidrar inte bara till att förändra attityderna till varumärket, utan även attityderna i samhället i stort.”

Övriga finalister till årets marknadschef 2014 var Thommy Bindefeld, Svenskt Tenn, Carina Herly, Taxi Stockholm, Jonas Eklöf, Samsung Electronics och Agneta Filén, Umeå Energi

redaktionen@branschkoll.se

Instagram ökar mest

sociala_medier_2014

Facebook är störst men Instagram ökar mest hos svenskarna enligt en ny undersökning.

redaktionen@branschkoll.se

Amazon gör sämsta kvartalet hittills

redaktionen@branschkoll.se

Svenska superföretag i grafisk bransch

redaktionen@branschkoll.se