Logga in

Andreas Mortensen Media söker Junior designer

23 april, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Vem är vi?

Vi är en reklambyrå som är i en utvecklingsfas. Vårt team består eldsjälar som alla har varit i branschen i flera år. Vi drivs av en vinnarmetalitet som visar sig både professionellt och under pingisen på jobbet.

Mortensen Media har en platt organisationsstruktur och därför är det viktigt att våra medarbetare är självgående personer med många idéer.

Arbetstid och stad

Vi arbetar måndag – torsdag 08.00-16.00 och fredagar 08.00-15.00. Vi sitter på Strandmarksvägen 4 i Bunkeflostrand

För att lyckas tror vi att du har en god känsla för att ge service och arbetar för att överträffa kundens förväntningar. Du har förmåga att skapa goda relationer och en vilja att utvecklas i ditt arbete. Du kommer att arbeta tillsammans med kompetenta och kreativa kollegor i en organisation med ambitioner att växa ytterligare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Fullt ansvar för supporten gentemot våra kunder
  • Besvara samtal, mejl och chattförfrågningar från våra kunder
  • Orderhantering och administration av webbshop
  • Merförsäljning och information om våra produkter och tjänster

Som person är du utåtriktad, lyhörd, kommunikativ och lösningsorienterad. Du trivs i en roll där du får hjälpa och vägleda kunder. Vidare tycker du om att jobba med kundservice och har en förmåga att arbeta strukturerat. Du har ett analytiskt angreppsätt och tar stort ansvar för ditt arbete. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Vi blir extra intresserade om du har erfarenhet av :

  • WordPress
  • Photoshop
  • Tekniskt intresse
  • Kan danska

För oss är din positiva attityd, personlighet, kreativitet och nyfikenhet mycket viktigare än din utbildning.

Vi kommer lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna i denna process, därför rekommenderar vi dig att skriva en tydlig motivering till varför just du ska få den här tjänsten hos oss!

Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med nya GDPR-lagstiftningen)

  • Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning.
  • Se till att namn och kontaktuppgifter finns med i ditt CV.

Låter detta som ett jobb för dig? Skicka ditt CV och personliga brev!

Har du frågor eller om du är intresserad av att höra så är du välkommen att höra av dig.

Uppstart: Snabbast möjligt

Vi kommer påbörja intervjuerna omedelbart så tveka inte att söka.

Vi ser framemot att träffas!

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Strands Grafiska köps upp

Brover Group — som äger Justnu och Printer — förvärvar Strands Grafiska. (mer…)

Dansk aktör inom visuell kommunikation gör svenskt storförvärv

Tar jättekliv i sin tillväxtresa på den svenska marknaden.

”Branschen är besatt av automatisering” – Grafkom tillbaka med Workflow Summit

Anna Oñate driver OctoBoost, Christian Weyer har startat Crispy Mountain och Kairit Parker från iOnPrint är alla djupt engagerade i att automatisera grafiska flöden. Du träffar dem på Workflow Summit.

Nätverket Grafkom är i höst tillbaka med succén Workflow Summit om arbetsflöden och automatisering. De tre första talarna är nu presenterade – de kommer från Tyskland och Estland – man satsar i år på att ytterligare förstärka det internationella perspektivet. (mer…)

Lanserar robot för packning på pall – sålde 12 direkt

Har tagit fram en lösning för packning av buntar på pall med en robot. 12 system såldes direkt vid lanseringen i maj.

Stibo investerar i arkoffset – ”anpassar oss till de nya nya marknadsvillkoren”

Danska Stibo har tagit beslut om att investera i en KBA Rapida till sin anläggning i danska Horsens. (mer…)

Två nya byråer: Arkitektbyrå knoppar av marknadsavdelning och blir kommunikationskonsult

Teamet på Hjördis – Tengboms nystartade kommunikationsbyrå. (Bild: Tengbom)

Två nya kommunikationsbyråer har nyligen skapats med koppling till arkitektbyråer. (mer…)

Skatteverkets nya vägledning om moms på trycksaker

Skatteverkets vägledning om skattesatser på tryckta produkter har skrivits om på grund av ny lagstiftning och två nya ställningstaganden.

Förvärvar strategiskt: Heidelberg ska bygga en ”App Store” för tryckerier

Det tyska mjukvarubolaget Crispy Mountain – som utvecklar det helt nya affärssystemet Keyline för grafiska företag – har förvärvats av Heidelberg. (mer…)

Ytterligare 157 miljoner till Readly för att digitalisera tidskrifter

Readly har tagit in 157 miljoner kronor i kapital (mer…)