Logga in

3PR söker Säljare

20 maj, 2019 | Av: Branschkoll | Dela:

Säljare till Stockholm

Vi letar efter dig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår marknad i främst Stockholm. Du kommer att ansvara för att driva och utveckla försäljningen med fokus på nya kunder. Vi är specialister på att stärka varumärken med strategisk profilreklam vilket gör att våra kunder återfinns i stort sett överallt. Du kommer ansvara för hela säljprocessen vilket innebär att du är självgående, strukturerad, målinriktad och vet att närvaro hos kund ger resultat. Du kanske har jobbat som telefonsäljare/innesäljare och känner att det är dags för nästa steg i karriären. Vi har vårt kontor i Solna där även dina blivande kreativa kollegor sitter.

Personlighet och kompetens

  • Du har erfarenhet av försäljning mot företag, gärna via telefon, har du även jobbat på fältet är det meriterande.
  • Du är självgående, driven,
    prestigelös och har en naturlig förmåga att skapa förtroende med både
    kunder och kollegor vilket ger långsiktiga relationer.
  • Du har ett stort affärssinne,
    är strukturerad och noggrann.
  • Du har B-körkort, god IT-vana
    och hanterar svenska mycket väl i tal och skrift.
  • Du bor lämpligt med tanke på
    var kontoret ligger.

Vi erbjuder dig ett självständigt och varierande arbete i ett kreativt och väletablerat företag där vi har fokus på kvalitet i allt vi gör. Vi arbetar mot gemensamma mål och du kommer få stöttande och engagerade medarbetare. Du kommer
att ha en central roll i en organisation som präglas av korta beslutsvägar och högt till tak. Vi har marknadsmässiga bra villkor med fast lön och möjlighet till bonus. Känner du igen dig i ovanstående beskrivning och tycker att detta
låter som en spännande utmaning är du varmt välkommen med din ansökan.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Skriv ut stora expo-produkter – ny 3D-utmanare kommer från Sverige

Nya möjligheter med stora 3D-utskrifter – nytt bolag en av Sveriges hetaste start-up.

Ny kampanj: Budskapet om papprets kraft och hållbarhet måste spridas brett

Vill visa kraften och hållbarheten i pappersburen information – ”kunderna ska inte känna några tvivel för att använda papper som kommunikationskanal” (mer…)

Följ konkurser och varsel i kommunikationsbranschen – Grafisk bransch hänger inte med övriga näringslivet

Branschkoll har idag nylanserat sidorna för konkurs- och varselstatistik i kommunikationsbranschen. Nya diagram uppdateras nu löpande så fort ny statistik kommer in från de olika källorna. Augustisiffrorna har precis landat.

Oatly fortsätter med sin skarpa fysiska kommunikation – nu också med produktmedia

I dagarna lanserade Oatly sin senaste kampanj ”spola mjölken” med stora inslag av fysisk kommunikation.

Bonnierförlagen anställer stjärnskott som ny vd

(Foto: Peter Jönsson)

Sara Börsvik tar i januari över som vd för Bonnierförlagen efter Håkan Rudels. (mer…)

Två nischade förpackningsbolag går samman – ny webbshop redan öppnad

Lennart Myrlöv och Peter Sandström från Grycksbo Box & Print tillsammans med Jakob Skarin från Jakebox. (Bild: Press)

Jakebox och Grycksbo Box & Print går samman i det nya bolaget Niceboxes. (mer…)

Konsumtionen av böcker ökar – förlagens försäljning sjunker

Konsumtionen av böcker ökar – under första halvåret 2019 med 5,1 procent – det är de digitala abonnemangstjänsterna som står för hela ökning.  (mer…)

Tryckeri byter ut offset mot två nya digitalpressar

Investerar stort i digitaltryck. (mer…)

Z-Profil tecknar globalt avtal med jättekund

Z-Profil ska framöver sköta hanteringen av Komatsu Forests arbetskläder och produktmedia. (mer…)