Logga in

Stockholmsmässan söker Originalare

12 januari, 2018 | Av: Branschkoll | Dela:

Är du den vi söker?
Nu söker vi en originalare med goda kunskaper inom print-och rörlig kommunikation till Stockholmsmässan för uppdrag under 4-5 månader på heltid.

Uppdraget består av:

• Formge och producera marknadsföringsmaterial oberoende kanal utifrån uppdragsbeskrivning från interna och externa beställare.(digitalt, print och rörligt)

Du har mycket goda kunskaper av formgivning, originalproduktion av marknads- och kampanjmaterial. Du känner dig trygg och behärskar det grafiska programmen i Adobe CS paketet men ser att du även har mycket goda kunskaper i After Effects, Adobe Premiere. Meriterande är om du har kunskaper i 3D, film och foto. Du kommunicera både i tal och skrift både i svenska som engelska.

Detta uppdrag är baserad på Stockholmsmässan i Älvsjö. Tjänsten är en inhyrning på heltid. Under 4-5 månader med start omgående. Låter uppdraget intressant? Intervjuer sker löpande. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Sandra Pettersson, Rekryteringskonsult via e-post sandra.pettersson@inhouse.se eller på telefon 0709- 35 35 44

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Holmbergs värvar två till ledningsgruppen – ökat fokus på it-lösningar

Magnus Granath (it-chef), Fredrik Fenberg (försäljningschef), Fredrik Nilsson (produktionschef), Peter Wessner (ekonomichef) på Holmbergs i Malmö.

Holmbergs i Malmö har nyligen rekryterat både ny försäljningschef och ny ekonomichef. Båda tar plats i ledningsgruppen. (mer…)

UPPDATERAD: Lägger ner kuvertverksamheten i Norden – de tar över

Upphör helt med sin kuvertverksamhet i Norden.

Investerar 10 miljoner i svensk förpackningstillverkning

Göteborgstryckeriet blir först i Norden/Baltikum att investera i Kolbus automatiserade linje för tillverkning av exklusiva boxar. ”Kunder vill undvika förpackningsproducenter i Asien och baltländerna”. (mer…)

Egmont startar tidning om e-sport

Omslaget till första numret, samt förlagsdirektör Marika Bark. (Bild: Egmont)

Tidningen, som fått namnet GLHF, kommer fokusera på några av de största titlarna inom e-sport såsom CS:GO, Leauge of Legends och Overwatch. I framtiden hoppas Egmont att tidningen ska gå att lansera på den brittiska, polska och norska marknaden. (mer…)

Kodak rusar på börsen efter lansering av kryptovaluta

Kodak lanserar i ett samarbete med Wenn Digital den egna kryptovaluta Kodakcoin tillsammans med en plattform för att sälja och kontrollera bilder. Börsvärdet rusade på nyheten och aktien var som mest upp nästan 300 procent. (mer…)

Tio kontor lämnar Koneo och bildar nytt bolag

Mia Åslander är marknadschef och Erik Asker är talesperson för nya Gibon-gruppen. (Bild: Gibon)

En ny medlemsägd företagsgrupp lanseras under namnet Gibon, bolaget satsar på att hjälpa små och medelstora företag med sin digitala transformation. (mer…)

Får order på digitala skyltar värd 65 miljoner kronor

Hurtigrutens nya hybridskepp MS Roald Amundsen och MS Fridtjof Nansen ska ta gäster närmare naturen med grön teknologi – blir världens första första elhybriddrivna expeditionsskepp. Zetadisplay-koncernen levererar digitala skyltar. (Bild: Hurtigruten)

ProntoTV som är en del av Zetadisplay-koncernen har tecknat ett avtal med Hurtigruten om digitala skyltar.

Grafokett ordnar mötesplats för etikettbranschen

Grafokett kommer tillsammans med konsultbolaget ÅF anordna ”LabelDay”

(mer…)

Svenskarna föredrar fortfarande fysiska julkort – minskade ”bara” med 9 procent

Enligt Postens prognos delade brevbärarna ut 20,5 miljoner vykort runt om i landet 2017. 

(mer…)