Logga in

Sandryds anordnar VM-tävling för sina kunder – vinn produkter värda 30.000

11 juni, 2018 | Av: Branschkoll | Dela:

Nyligen gick Sandryds ut med en tävling där de erbjuder sina kunder att via Aftonbladets ”Managerspel” skapa ett VM-lag och vara med i kampen om produkter värda 30.000 kronor, dessutom får de 30 första som registrerar sig en biobiljett. 

Tävlingen går ut på att ditt företag skapar ett fotbollslag via Aftonbladets app, anmäl sedan detta lag till Sandryds liga. De spelare du valt till laget får sedan poäng som baseras på de ”riktiga poäng” som de tar i VM. Alltså om du har med John Guidetti i laget och han gör mål i VM så får ditt lag i appen poäng för detta.

Priserna hittar du här nedan:
1:a pris: South West-produkter för 30.000,- *
2:a pris: South West-träningskläder för 5.000,- *
3:e pris: 100 st valfria transfer.

*Priserna baseras på rekommenderat utpris i katalog. Tävlingen gäller för Sandryds kunder.

All information om hur tävlingen fungerar hittar du här. Sista anmälningsdag är 13 juni.

Gigantprint blir danskt – Stibo ska bli en ”grafisk supermarknad”

Sören Henriksen, ansvarig för Stibo Complete som förvärvar svenska Gigantprint.

Danska Stibo köper svenska Gigantprint. (mer…)

Åtta.45 förvärvar i Sundsvall

Åtta.45 gör sitt andra förvärv i Sundsvall när man tar över Kaltes Grafiska. (mer…)

Strålfors lanserar 3d-printtjänst inom B2B

Postnord Strålfors nya 3D-printportal på 3d.postnordstralfors.com.

Postnord Strålfors tar nästa steg i sin satsning på 3d-print. (mer…)

Nytt team ska leda Horizon i Europa

Teamet på Horizon i Tyskland framför huvudkontoret i Quickborn. (Bild: Horizon)

Ett nytt team ska leda Horizon i Europa. Med en blandning av nya unga ledare och personer med lång erfarenhet från bolaget ska man i ”synnerhet stärka verksamheten i de tysktalande länderna och i Norden”. (mer…)

Loreal-profil använder pappersflaskor till nytt varumärke

Shane Wolf är Loreals globala chef för varumärkena Redken, Pureology och Mizani, och i hans nystartade projekt som fått namnet Seed Phytonutrients fokuserar han på småskalig och organisk odling och hållbarhet.  (mer…)

Eson Pac investerar i digitaltryck av förpackningar

Eson Pac, som är stor leverantör av förpackningar till läkemedelsindustrin, investerar i en HP Indigo 30000 i B2-format för att utveckla sitt ”on demand-koncept”. (mer…)

Digital spegel lockar kunder till H&M – skapar egna tidningsomslag

Här skapar de sitt eget fiktiva omslag på H&M magasinet. (Bild: från film på Vimeo)

Besökarna i butiken kan interagera med spegeln bland annat genom att ta selfies och och få modetips.

Komposterbara flaskor på väg mot butikshyllorna

En brittisk forskare har tagit fram en helt nedbrytbar flaska av återvunnet papper som snart kan börja massproduceras.  (mer…)

Ny maskin skräddarsyr lådan efter produkten – on-demand

 

Du matar in ett ark kartong och produktens dimensioner – ut kommer en färdigskuret ark som använder minimalt med material och som är redo att vikas ihop till en box. Maskinen skapar helt nya möjligheter för små e-handlare och företag med ett brett produktsortiment.