Logga in

Lindex söker Props and Print Buyer

20 april, 2018 | Av: Branschkoll | Dela:

Do you have working experience within the graphic and print industry? We are looking for a Props and Print buyer to our Marketing department.

What can we offer you?Lindex is an international retailer and one of the leading omnichannel companies within the fashion industry. To be a part of Lindex means to be working in an exciting, inspiring and fast changing environment. Of course we have collective agreement and we offer a great discount of our products for our employees. We are a vision and value driven company. Our vision is to empower and inspire women everywhere. We act sustainable, empower each other, seek constant improvement, make business oriented decisions and make it simple. Do you share our values?

Job Description As Props and Print Buyer you are responsible for buying and procurement within props and print within Lindex marketing activities. You will also support Production Executive and the marketing team with procurement and contact with suppliers.

  • The props and Print Buyer are responsible that all calculations for store distributions are correct.
  • Responsible to identify the most efficient print process to meet budget and to secure result according to Lindex Brand.
  • In dialogue with supplier and Marketing team translate props material and paper to achieve creative communication.
  • Actively seek knowledge in the print business to secure suppliers and process
  • Responsible for props and print estimates

Are you the one we are looking for?

Since you will handle several projects simultaneously you need drive, structure and great planning skills. You have relevant education and more than three years of experience from similar roles, within the graphic and print industry. Proficiency in English is required since that is our company language.

The position are placed at our Studio/Head Office in Gothenburg. If you have questions concerning the positions, please contact Anna Levegård, Marketing Manager +46 31-739 3054. Last day to apply is the 21th of May but we will interview ongoing so apply as soon as possible! We ask politely not to be contacted from recruitment companies or external partners.

Läs mer här: Länk till originalannons alternativt annonsörens sajt

Addbrand investerar – först i Skandinavien med den nya utrustningen

Addbrand, före detta Kuvertteamet, investerar i ny utrustning från HP.

Print hjälpte Oatly ta över Stockholms Centralstation

Men hjälp av printade produkter ”ägde” Oatly Stockholms central under en vecka i maj. (Bilder: Havelle)

Printade produkter stod i fokus när Oatly under en vecka i maj helt tog över Stockholm Centralstation. (mer…)

Nyckelringar, shotglasbrickor och huvuddockor – allt produktmedia, allt 3D-utskrivet

Företaget har skaffat 200 stycken 3D-skrivare på bara två år.

Ett företag i Brooklyn använder 3D-print för att producera unika produkter för marknadsföring. Med över 200 3D-skrivare och stora produktmediaföretag som kunder har de snabbt blivit en betydande aktör i branschen.

Ny utrustning effektiviserar arbetet medan personalen fokuserar på helhetslösningar

Jennie Åndberg (Franchisetagare), Annelie Jonsson (produktion) och Jimmie Humby (produktion) ej närvarande är kollegan Roxana Guillén som jobbar med sälj.

“Det ska räcka med ett ställe för kunden att vända sig till”, säger Jennie Åndberg på Nyköpings Kopiering. (mer…)

Facebook satsar offline – lanserar magasin med svensk på omslaget

(Bilder: Juan Señor, INNOVATION Media Consulting)

En dag för inte så länge sedan stod det ett nytt magasin i business class-loungen på Heathrow, det visar sig att det är Facebook som står bakom publikationen.

Hoff köper produktionsbyrå

Byrågruppen House of Friends (Hoff) förvärvar produktionsbyrån Blomquist & Co.

PÅ Media investerar i fullmatad digitalpress – för alla som vill sticka ut med sina trycksaker

PÅ Media i Stockholm investerar i en ny HP Indigo 5900. Pressen är utrustad med alla tillbehör som går att köpa. (mer…)

Norrlands Guld trycker tweets i skummet på ölen

Ölskummet ska användas som mediakanal för att få människor att lägga ner mobiltelefonen under matchen.

Snart kan du prata med tryckpressen – Xerox lanserar röststyrning

Hur många exemplar behöver du? Berätta för Gabi, så fixar hon det.